100.000 TL Sistem Tavsiyesi ve Görüş

Katılım
21 Haziran 2026
Mesajlar
35
Reaksiyon skoru
9
100k bütçeye ufak ufak upgrade yapayım derken bir anda kendimi kasayı toplarken buldum. Aldığım ve almayı planladığım parçaları yazacağım. Alternatif F/P tavsiyeleri ve aldıklarım veya almayı düşündüğüm parçalar için fikrinizi merak ediyorum.
Ekran kartı: taichi 9070 xt(40.500)
İşlemci: 7800x3d (14.400)
Psu: enermax rev 3 (6000)
Monitör: gigabyte M27UP (almayı düşündüğüm)
Sıvı soğutma:?
Anakart: tuf b850 e wifi
Kasa: Asus a32 plus veya lian li V100R
Ram: viper venom cl30 16gb
Fiyatını yazdıklarım aldığım parçalar, diğerleri ise düşündüğüm. Mevcutta ssd olduğu için ve 2.ram zorlayacağı için onları sonra yükseltmeyi düşünüyorum.
Fikir, tavsiye, öneri ne varsa istiyorum. Şimdiden teşekkürler.
 
İşlemci R9 9700 daha mantıklı olmazmi veya 9700x
Onu aldım artık ama çok araştırmadım. Genel olarak gördüğüm önerilen bir işlemci olduğu için tercih ettim. Ama bakarım, performansı hoşuma gitmez, satıp yeniden alabilirim. İşlemcide fiyat çok düşmüyor sonuçta.
 
100k bütçeye ufak ufak upgrade yapayım derken bir anda kendimi kasayı toplarken buldum. Aldığım ve almayı planladığım parçaları yazacağım. Alternatif F/P tavsiyeleri ve aldıklarım veya almayı düşündüğüm parçalar için fikrinizi merak ediyorum.
Ekran kartı: taichi 9070 xt(40.500)
İşlemci: 7800x3d (14.400)
Psu: enermax rev 3 (6000)
Monitör: gigabyte M27UP (almayı düşündüğüm)
Sıvı soğutma:?
Anakart: tuf b850 e wifi
Kasa: Asus a32 plus veya lian li V100R
Ram: viper venom cl30 16gb
Fiyatını yazdıklarım aldığım parçalar, diğerleri ise düşündüğüm. Mevcutta ssd olduğu için ve 2.ram zorlayacağı için onları sonra yükseltmeyi düşünüyorum.
Fikir, tavsiye, öneri ne varsa istiyorum. Şimdiden teşekkürler.
Hocam taichi modeline 40k verene kadar Pulse modelini alın. Anakarttan da bir tık kısarak B650 Eagle modelini alın. Bi 16 ram daha ekleyin.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ama almışsınız orayı görmedim. Sıvı soğutma olarak Arctic LF III Pro 360 veya Corsair Nautilus alabilirsiniz.
 
Hocam taichi modeline 40k verene kadar Pulse modelini alın. Anakarttan da bir tık kısarak B650 Eagle modelini alın. Bi 16 ram daha ekleyin.
Fiyatını yazdıklarım aldığım parçalar. Taichi aldığımda yaklaşık 12k puan kazandım. Bununla birlikte neredeyse monitörü bedavaya getiriyorum. Ram için indirim kovalamayı planladım. 16 ile idare edilir sanırım. Anakart konusu ise en kararsız olduğum nokta şu anda.
 
Fiyatını yazdıklarım aldığım parçalar. Taichi aldığımda yaklaşık 12k puan kazandım. Bununla birlikte neredeyse monitörü bedavaya getiriyorum. Ram için indirim kovalamayı planladım. 16 ile idare edilir sanırım. Anakart konusu ise en kararsız olduğum nokta şu anda.
Kötü bi anakart değil hocam çok endişeniz olmasın.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ama kaça aldınız veya almayı düşünüyorsunuz onda bişey yazmıyor çünkü belki başka bir model önerebiliriz
 
Kötü bi anakart değil hocam çok endişeniz olmasın.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ama kaça aldınız veya almayı düşünüyorsunuz onda bişey yazmıyor çünkü belki başka bir model önerebiliriz
Şu an Vatanda 10.700 tl. Ama her türlü gaming gecesini bekleyeceğim. Bu fiyatlarda ve daha düşük bütçede önereceğiniz kartlar var ise onları da akşam takip edebilirim.
Bunun dışında kasa konusunda ne düşünüyorsunuz?
 
Anakart B650 egale ax aldım ben çok büyük fark yok bence aralarında 3 4 bin fazla vermeye değmez gibi ve bu ürünün soğutması gerçekten iyi ve şuan hala indirimde
 
Anakart B650 egale ax aldım ben çok büyük fark yok bence aralarında 3 4 bin fazla vermeye değmez gibi ve bu ürünün soğutması gerçekten iyi ve şuan hala indirimde
Bu modeli indirime girdiğinden beri takip ediyorum ve almayı düşündüm ama f/P veya çok önerilecek olsaydı çoktan biterdi diye düşündüm. Bu nedenle biraz arada kaldım doğrusu.

Çok anladığım işler olmadığı için özellik olarak kıyas yapamıyorum. Sadece fikir yürütebiliyorum
 
Şu an Vatanda 10.700 tl. Ama her türlü gaming gecesini bekleyeceğim. Bu fiyatlarda ve daha düşük bütçede önereceğiniz kartlar var ise onları da akşam takip edebilirim.
Bunun dışında kasa konusunda ne düşünüyorsunuz?
Hocam kasa tamamen senin tercihin. Ben v100r modelini pek beğenmiyorum tip olarak. A32 plus daha derli toplu duruyor bence.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu modeli indirime girdiğinden beri takip ediyorum ve almayı düşündüm ama f/P veya çok önerilecek olsaydı çoktan biterdi diye düşündüm. Bu nedenle biraz arada kaldım doğrusu.

Çok anladığım işler olmadığı için özellik olarak kıyas yapamıyorum. Sadece fikir yürütebiliyorum
Stoğu çoktur hocam yoksa güzel bir model. Gaming gecesini bekleyin yine ama colorful markasından başka bir anakart indirime girmiyor pek.
 
Hocam kasa tamamen senin tercihin. Ben v100r modelini pek beğenmiyorum tip olarak. A32 plus daha derli toplu duruyor bence.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Stoğu çoktur hocam yoksa güzel bir model. Gaming gecesini bekleyin yine ama colorful markasından başka bir anakart indirime girmiyor pek.
Fikriniz için teşekkür ederim. Kasa konusunda ben de sanırım a32yi seçeceğim.
Colorful hakkında düşünceleriniz nasıl? Çok fazla öven de söven de gördüm gibi. Bu noktada hiçbirinin kullanıcı olduğunu da düşünmüyorum.
 
Fikriniz için teşekkür ederim. Kasa konusunda ben de sanırım a32yi seçeceğim.
Colorful hakkında düşünceleriniz nasıl? Çok fazla öven de söven de gördüm gibi. Bu noktada hiçbirinin kullanıcı olduğunu da düşünmüyorum.
Ben sevmem hocam risk almayı anakart dedin mi asus alır geçerim. Ama kötü diyemem yani kullanmadım çünkü.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,228
Mesajlar
11,085,552
Üyeler
198,275
Son üye
ovra
   
Geri
Top