❌İndirim Bitti! Edifier M90 Kompakt Aktif Hoparlör Siyah (Primeday İndirimi) 11.791 TL

Sıradan pc kullanıcı için fazla güçlü bi alet ama hobi-iş amaçlı kullanım için gayet uygun bi set.
 
hobi amaçlı müzik prodüksiyon dedin yoldan çıktın. Bu daha çok tak çalıştır formunda. S880DB, s2000 falan daha iyi gider sana. Amazon satıyor sonuçta, al beğenmezsen iade et.
o da doğru, çok haklısınız.
alıyorum o zaman, teşekkürler.
 
ne diyorsunuz? çin malının hallice kalitelisi.
müzik marketlere gittim, en düşük seviye için tanesi 20binTL dediler.

idarelik alınır mı? iş görür mü?
Hobi amaçlı müzik prodüksiyonu için.
12k fiyatına kadar olan bütçede alınabilecek en iyisi bence
 
Son düzenleme:
Majority ile kıyasla dedim yapay zekaya,
Plak kullanacaksan, çok ucuza bulduysan Majority al.

Yoksa diğer her türlü durumda Edifier al dedi,
bir de dalga geçti benimle, sana bu bile çok dedi.
 
Masaüstü kullanım için çok mu büyük hocam z407 aldım hiç beğenmedim iade edicem onun yerine almayı düşünüyorum
Bende logiden geçtim en alt versiyondu. Sen bundan geçince çağ atlamış olacaksın😅 zaten amazonla konuştum sesini beğenmezseniz koşulsuz 14 gün içinde iade edebilirsiniz diyor. Bütçe sorun değilse dene derim. Tokide oturuyorum son ses açamıyorum çok fazla sesi var. Bass ağırlıklı bi cihaz olmuş.
 
Güzel aletler bunlar ama ev müsait değilse büyük modellere girişmeyin hiç. Boşa masraf olur. Ha taşırım, yazlıkta-tatilde falan açarım vururum kırbacı diyorsanız başka tabi.
 
Güzel aletler bunlar ama ev müsait değilse büyük modellere girişmeyin hiç. Boşa masraf olur. Ha taşırım, yazlıkta-tatilde falan açarım vururum kırbacı diyorsanız başka tabi.
Evet sesi çok fazla son sesi açınca direkt üst kata gidiyor 😂 sesi %30 kullanabiliyorum
 
Zuhal Müzik'te 13bin TL.
aralarında 1000TL var.

Majority daha mı iyi?
ikisini kıyaslarsak temiz dengeli net ses olarak M90 ama daha eglenceli biraz daha bass istersen D100 ama hem daha kaliteli ses uygulama desteği güncel BT sürümü M90 daha öne cıkıyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bende bunu aldım masaustu icin deneyeceğim fp iyi geldi artık ne cıkarsa :D
üzmez hatta fazla bile gelecektir.
 
Teşekkürler, sayenizde masraf ettik.

Peki buna subwoofer da takılıyor diyorlar,
o nasıl bir üründür? biliyor musunuz?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bende bunu aldım masaustu icin deneyeceğim fp iyi geldi artık ne cıkarsa :D
Çok tatlı görünüyor, hem de yarı fiyatından daha az.
Güle güle kullanın.
 
Son düzenleme:
Teşekkürler, sayenizde masraf ettik.

Peki buna subwoofer da takılıyor diyorlar,
o nasıl bir üründür? biliyor musunuz?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Çok tatlı görünüyor, hem de yarı fiyatından daha az.
Güle güle kullanın.
aktif amfisi icinde sadece güc ve ses sinyal kablosu taktıgınız bir cihaz subwoofer aktif oldugu sürece her subwoofer ı bu cihaza takabilirsin ama apartmanda yasıyorsan oldukca gereksiz zaten kendileri 40-50hz e kadar inebiliyor
 
Geri
Top