Mediamarktan Aldigim Urun Kullanilmis Geldi

GörkemW

80+ Silver
Katılım
29 Mayıs 2021
Mesajlar
3,478
Reaksiyon skoru
1,099
Traş makinesi 2 gun once elime ulasti ve aninda fotoyu cekip aradim,Biraz once donduler ve (numaralı talebinize istinaden yapılan kontrollerde, ilgili cihazın ürün görselinde güvenlik bandı ile teslim olduğu görüntülenmektedir. Kişisel bakım ürünlerinde iade/değişim sürecimizin bulunmadığını üzülerek belirtmek isteriz. ) seklinde. Ne yapmaliyim??
 
Tekrar arayıp sert cıkış belki tepkiye istinaden yardımcı olurlar. Onun dışında senin gibi mağdur olan 1 2 kişi daha gördüm.
 
Tekrar arayıp sert cıkış belki tepkiye istinaden yardımcı olurlar. Onun dışında senin gibi mağdur olan 1 2 kişi daha gördüm.
Ya abi aradim kadin diyorki urunu gondermeden once etiketli imis o yuzden de imkansiz bu islem fln diyor. Nasil olabiliyor bu ?
 
Traş makinesi 2 gun once elime ulasti ve aninda fotoyu cekip aradim,Biraz once donduler ve (numaralı talebinize istinaden yapılan kontrollerde, ilgili cihazın ürün görselinde güvenlik bandı ile teslim olduğu görüntülenmektedir. Kişisel bakım ürünlerinde iade/değişim sürecimizin bulunmadığını üzülerek belirtmek isteriz. ) seklinde. Ne yapmaliyim??
Kutu açılışı videosu cekmediysen çok zor iade edersin. Kanunen iade almama haklarida var
 
1000 liraya odana güvenlik kamerası kur kargolarını odanda aç kafan rahat etsin ömür boyu ben öyle yapıyorum.
Ben bu şekilde kafayı kırmadım da bende her ürünü açarken video kaydına alıyorum.
 
Ya abi aradim kadin diyorki urunu gondermeden once etiketli imis o yuzden de imkansiz bu islem fln diyor. Nasil olabiliyor bu ?
Ben elden kulaklık siparisimi almaya gitmistim çalışan resmen acılmış kutu getirdi. Bakmasam alıp gidecektim jelatin tekrar yapıştırılmış tozlu tüylü duruyor. Gösterince değiştirdiler.

Gelen iadeleri geri göndermek yerine temizse yeniden satmaya calisiyorlar galiba.
 
Ben elden kulaklık siparisimi almaya gitmistim çalışan resmen acılmış kutu getirdi. Bakmasam alıp gidecektim jelatin tekrar yapıştırılmış tozlu tüylü duruyor. Gösterince değiştirdiler.

Gelen iadeleri geri göndermek yerine temizse yeniden satmaya calisiyorlar galiba.
Abi inanilmazlar gercekten. Tekrar siparis verip kayda alip ali cengiz yapip killi urunu fln cikartcam artik oyle geri gondericem baska care kalmadi.
 
Kişisel bakım ürünlerinde iade/değişim sürecimizin bulunmadığını üzülerek belirtmek isteriz.
madem iade yok senden önceki adam niye alıp çavuşu tıraş edip beğenmeyip iade etmiş anlayamadım. bunu çalışanlar kulllanmış değil herhalde birisi kullanmış iade etmiş.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,011
Mesajlar
11,083,322
Üyeler
198,227
Son üye
mehef
Geri
Top