Ana Konu Gaming Gecesi Ortak Yardımlaşma Ve Danışma Konusu

Bu lian li kasaların olayı ne? Neden bu kadar bekleniyor?
 
Lian Li Lancool 207 indirime girecek bu gece, şu an 5700 tl fiyatı var. Sizce kaça düşerse alınır?
Arkadaşıma aldırdım 4 ay önce 4k dan almıştı o. Ekranlı versiyonu son zamanlarda 3500 ü görüyor genelde. Sorunsuz kullanıyor. Geçen yıl ilk listelendiği dönem bende almıştım ama ekranı bozuk gelmişti iade etmiştim. İncehesap hiçbir sorun çıkarmamıştı. Kasa yapısı sağlam fanları ve havalandırması da gayet iyi bir kasa.
 
MSI MAG CORELIQUID A17 MLG EDITION 360mm İşlemci Sıvı Soğutucu indirime girecekmiş. Hangi fiyata düşerse alınır veya gereksiz mi dersiniz?
 
MSI MAG CORELIQUID A17 MLG EDITION 360mm İşlemci Sıvı Soğutucu indirime girecekmiş. Hangi fiyata düşerse alınır veya gereksiz mi dersiniz?
Ben de gördüm, bi çılgınlık yapıp 3 dolaylarına indirirlerse alırım. Yoksa bu fiyata daha iyileri var.
 
3 biraz abartı gibi durdu hocam😂 Piyasayı çok bilmiyorum ama %40-50 yapmazlar sanki.
Özel seri olması dışında bir cacığı yok ki hocam. Ocypus L36 iyi bundan sanırım. Ben ona göre baz alıyorum artık.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


2.100-2.200 bandına inilirse alınır. Alıp sadece fanlarını sökerim, beyaz fan lazım. Fanların tanesi 700'e gelir. İçinden macun da çıkıyor. Tertemiz. AIO yedekte durur.
 
Geri
Top