Yardım İkinci El Elden Satılan Telefonun 1 Gün Sonra İade Etmek İstenilmesi

Var say ki cihaz toplama ben bu cihazı Ekim ayında telefon çıkıktan taş çatlasın 1 ay önce aldım hangi ara toplaması çıktı acaba :D 17 serisinin toplaması yeni yeni bu aylarda piyasa girdi garantisiz adı altında satılıyor garanti tarihi 1970 gözüküyor toplama cihazlarda.
 
Hayır cihaz zaten toplama değil Ekim ayında kendim satın aldım o kısmı geçiyorum belki OIS sesi de olabilir geldiğinde göreceğiz artık, ben bu 1 gün içinde ne yaptığını bilemem belki cihazın içini açıp bir işlem yaptırdı veya düşürdü.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam dün zaten kendisi elden gelip kontrol etti okey dedi ücreti havale edip gitti 1 gün sonra beni arayıp içinden sallayınca ses çıkıyor dedi anlamadınız herhalde olayı.
iade alma kanka belki içini değiştirdi eleman ben olsam gel bak bile demem baksın dalgasına almış denemiş ikinci elde garanti yoktur bu işlerde de olmaz ne bilcen çakal çok
 
iade alma kanka belki içini değiştirdi eleman ben olsam gel bak bile demem baksın dalgasına almış denemiş ikinci elde garanti yoktur bu işlerde de olmaz ne bilcen çakal çok
Hocam maksat yardımcı olmak iyilik ama işte yaranılmıyor bu dönemde hiç kimseye.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Git dön ararsa da bekledim gelmedin seni mi bekleyeceğim de sal uğraşılmaz bozuk değilse ki bilinçli bi kullanıcıya benziyosun gerek yok.
Hocam dolandırıcı olsam veya hatalı ürün satsam ben kafayı mı yedim neden evimin önünde satayım kendi adıma olan ibandan ücretini alıp kendi adıma olan telefon numarasını vereyim insanlar cidden çok garip ya hala arayan soran yok dediğiniz gibi yapacağım.
 
Hocam maksat yardımcı olmak iyilik ama işte yaranılmıyor bu dönemde hiç kimseye.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam dolandırıcı olsam veya hatalı ürün satsam ben kafayı mı yedim neden evimin önünde satayım kendi adıma olan ibandan ücretini alıp kendi adıma olan telefon numarasını vereyim insanlar cidden çok garip ya hala arayan soran yok dediğiniz gibi yapacağım.
sen 17 pro maxi niye sattın 18 proya gecmek için mi merak ettim
 
Hocam maksat yardımcı olmak iyilik ama işte yaranılmıyor bu dönemde hiç kimseye.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam dolandırıcı olsam veya hatalı ürün satsam ben kafayı mı yedim neden evimin önünde satayım kendi adıma olan ibandan ücretini alıp kendi adıma olan telefon numarasını vereyim insanlar cidden çok garip ya hala arayan soran yok dediğiniz gibi yapacağım.
yok aga aman aman ben herşeyini satarken söylerim 5 10 kere sindi mi dostum içine derim adam denemek istemez zorla 15 dk furmark yaparım kart satarsam veya her hangi bir şeyde aç dene tak dene derim yoksa umurumda olmaz
 
sen 17 pro maxi niye sattın 18 proya gecmek için mi merak ettim
Nakit ihtiyacı hocam.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

yok aga aman aman ben herşeyini satarken söylerim 5 10 kere sindi mi dostum içine derim adam denemek istemez zorla 15 dk furmark yaparım kart satarsam veya her hangi bir şeyde aç dene tak dene derim yoksa umurumda olmaz
Bende aynı şekilde elden istediğin gibi al bak dedim yani ne sıkıştırdım ne bir şey yaptım kendisi istediği gibi isterse 1 saat telefonu inceleyebilirdi ki telefona baktı zaten.
 
Kanka ben evimdeyim zaten :D evimin bu taraflara gelip beni aradığı zaman aşağı inerim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ne sattığını biliyosan engelle gitsin niye uğraşıyosun akşamın bu vaktinde
Malum artık bütün her şeyimiz bilgilerimiz vs ortada hocam direkt engellemek yerine tatlıya bağlansın diye sorunu düzgünce çözmek istedim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,193
Mesajlar
11,085,165
Üyeler
198,261
Son üye
Ali Çınarw2
   
Geri
Top