45000 TL Telefon Önerisi

Hocam 15 TL pro'nun kamerası iyi, işlemcisi iyi, 11 saat aktif kullanabilmen de bir artı(pil testlerinde 11 saat boyunca pili dayanıyor), kasası iyi, tasarımı iyi, ekranı 144 hz, bütün bunlara rağmen sadece büyük diye almamak saçma olur
 
Hocam 15 TL pro'nun kamerası iyi, işlemcisi iyi, 11 saat aktif kullanabilmen de bir artı(pil testlerinde 11 saat boyunca pili dayanıyor), kasası iyi, tasarımı iyi, ekranı 144 hz, bütün bunlara rağmen sadece büyük diye almamak saçma olur
Xiaomilerde ozellik varda var iyi goz boyuyorda 2 sene sonra pert satsan satılmaz kullansan kullanılmaz durumda arayüzü buglı reklam dolu şarj zaten 2 seneye pert ben xiaomi kullanicisiyim yillardir ama bir sonraki telefonumu xiaomi almam oyun oynamiyorsa bir kişi almamamli bence poco xiaomi vs.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,211
Mesajlar
11,085,344
Üyeler
198,265
Son üye
Hakawn
   
Geri
Top