- Katılım
- 7 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 331
- Reaksiyon skoru
- 160
Her yıl 4 ay muhabbetiyle mi uğraşıcak?yurtdışı 16 pro max çekilirdi bu paraya öf diyorum
Her yıl 4 ay muhabbetiyle mi uğraşıcak?yurtdışı 16 pro max çekilirdi bu paraya öf diyorum
yani zevkler ve renkler tabiHer yıl 4 ay muhabbetiyle mi uğraşıcak?
Yurtdışı düşünmüyorumyurtdışı 16 pro max çekilirdi bu paraya öf diyorum
Yurtdışı düşünmüyorum
Boyutu büyük diye almayı düşünmüyorum49.999tl Xiaomi 15T pro 12/512.
O zaman iPhone 13 mini alBoyutu büyük diye almayı düşünmüyorum
Normal boyutta telefon istiyorum 6.83 inç telefon cebe sığmazO zaman iPhone 13 mini al
Neredeyse bütün telefonlar öyle zaten
Yurtdışı düşünmüyorum ama yardımın için teşekkür ederimkacak mi 17t pro alıyorsun global sürüm 33k ya 2k da server kayıt sonra dua ediyorsun istersen yardımcı olabilirim her iki konuda da
Xiaomilerde ozellik varda var iyi goz boyuyorda 2 sene sonra pert satsan satılmaz kullansan kullanılmaz durumda arayüzü buglı reklam dolu şarj zaten 2 seneye pert ben xiaomi kullanicisiyim yillardir ama bir sonraki telefonumu xiaomi almam oyun oynamiyorsa bir kişi almamamli bence poco xiaomi vs.Hocam 15 TL pro'nun kamerası iyi, işlemcisi iyi, 11 saat aktif kullanabilmen de bir artı(pil testlerinde 11 saat boyunca pili dayanıyor), kasası iyi, tasarımı iyi, ekranı 144 hz, bütün bunlara rağmen sadece büyük diye almamak saçma olur
O zaman al s24 bir günü çıkarır oyun oynamazsanNormal boyutta telefon istiyorum 6.83 inç telefon cebe sığmaz