Hangisini kullanmalıyım.

Sizce hangisini kullanmalıyım.

  • İphone 6s Plus 64 gb.

    Oylar: 1 6.3%
  • XİAOMİ REDMİ NOTE 9 128gb/4gb ram

    Oylar: 15 93.8%

  • Oy kullanan toplam üye
    16

TheFaLcoN

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,573
Reaksiyon skoru
729
Hangisini kullanmalıyım ?
 
Up up
 
Şu iki telefon arasından İphone diyen varsa fanboy olabilir :D günümüzde bana göre iphone 8'den aşağısı alınmamalı

Xiaomi alıp rahatına bakabilirsin hem güncel bir telefon hemde seni üzmez
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,342
Mesajlar
11,064,829
Üyeler
197,868
Son üye
ardajosner
Geri
Top