3800 MHz' e nasıl çıkabilirim?

Bu arada anakart S2H
 
LPX RAM kullanan ben;

3800MHz ne yeniyor mu?
 
Hiç resmi destek 3600 sen nası 3800 yapcan diyen olmadı...
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Anakart maksimum 3600MHz desteklemiyor mu? ne yapacaksın 3800ü?
Ben yaparım sen raat ol.
 
3800 bır sekılde cıksan da latency dırek 80lere vurabılır 2:1 moda gırecegı ıcın gecıkmeyı artıracaksın 200mhz ıcın deger mı gozle gorurlur performans artısı olurmu bılmıyorum ama latency gecıkmesı onemlı amd ıcın 3600 da 70 altı baya ıyı oluyor
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,645
Mesajlar
11,079,386
Üyeler
198,170
Son üye
Izmarit
Geri
Top