3800 MHz' e nasıl çıkabilirim?

Bu arada anakart S2H
 
LPX RAM kullanan ben;

3800MHz ne yeniyor mu?
 
Hiç resmi destek 3600 sen nası 3800 yapcan diyen olmadı...
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Anakart maksimum 3600MHz desteklemiyor mu? ne yapacaksın 3800ü?
Ben yaparım sen raat ol.
 
3800 bır sekılde cıksan da latency dırek 80lere vurabılır 2:1 moda gırecegı ıcın gecıkmeyı artıracaksın 200mhz ıcın deger mı gozle gorurlur performans artısı olurmu bılmıyorum ama latency gecıkmesı onemlı amd ıcın 3600 da 70 altı baya ıyı oluyor
 
Geri
Top