RevDeisDou
80+ Titanium
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 46,118
- En İyi Cevap
- 18
- Reaksiyon skoru
- 50,202
3600' e kadar çıktım lakin 3800' e tam çıkamıyorum mavi ekran alıyorum açılıştan 20 saniye sonra.
Niyeee?Çıkaman.
sa engin abiBunu bize soruyorsan durum vahim...
Ne olacak 200 mhz den.3600' e kadar çıktım lakin 3800' e tam çıkamıyorum mavi ekran alıyorum açılıştan 20 saniye sonra.
Anakart maksimum 3600MHz desteklemiyor mu? ne yapacaksın 3800ü?Bu arada anakart S2H
Ben yaparım sen raat ol.Anakart maksimum 3600MHz desteklemiyor mu? ne yapacaksın 3800ü?
Hahaha ben dedim de nasıl yapacaksın?Hiç resmi destek 3600 sen nası 3800 yapcan diyen olmadı...
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Ben yaparım sen raat ol.