suleymanisk
80+
- Katılım
- 26 Mart 2020
- Mesajlar
- 43
- Reaksiyon skoru
- 17
XFX Radeon RX590 kartına sahip olan varsa düşüncelerini bekliyorum.. (Almayı düşünüyorum.)
hocam xfx kartlar alınabilirXFX Radeon RX590 kartına sahip olan varsa düşüncelerini bekliyorum.. (Almayı düşünüyorum.)
Sağolasın.Alabilirsin güvenilir
Ya bende Sapphire RX460 kullanıcısıyım su anda herhangi bir olumsuzlugu olmadı o yüzden yeni kart bakımından marka konusunda kararsız kaldım..Alınabilir ama tavsiyem AMD tarafından Sapphire
Alabilirsin xfx sorun olmazYa bende Sapphire RX460 kullanıcısıyım su anda herhangi bir olumsuzlugu olmadı o yüzden yeni kart bakımından marka konusunda kararsız kaldım..
İlk ben alıcamXFX Radeon RX590 kartına sahip olan varsa düşüncelerini bekliyorum.. (Almayı düşünüyorum.)
Aynen onu da fark etmedim değil biraz o da tesvik etti..alabilirsin,soğutma bloğu iyi.
Alabildin mi ? İncehesapta 1.449 tl ye düstü suan bittide.İlk ben alıcam![]()
Yok ya maalesef babam bu ay bağ için biraz harcama yaptı da limit dolmuş ayın 15'i de fatura ödeme tarihi haftaya yine girerse -pek sanmıyorum- alacağım inşallah. Sen aldın mı?Alabildin mi ? İncehesapta 1.449 tl ye düstü suan bittide.
Hmm ben aldım dün bakalım bekliyorum..Yok ya maalesef babam bu ay bağ için biraz harcama yaptı da limit dolmuş ayın 15'i de fatura ödeme tarihi haftaya yine girerse -pek sanmıyorum- alacağım inşallah. Sen aldın mı?