Logitech G Pro X mi? HyperX Cloud Alpha S mi?

Faveouls

80+ Silver
Katılım
2 Haziran 2020
Mesajlar
2,028
Reaksiyon skoru
1,184
Yeni kulaklığa geçeceğim şu an kullandığım kulaklık kulağımı rahatsız ettiği için.Bu iki kulaklık arasında kaldım sizce hangisini almalıyım?1300TL'ye bu iki kulaklık var sanırım en iyi.
 
Yeni kulaklığa geçeceğim şu an kullandığım kulaklık kulağımı rahatsız ettiği için.Bu iki kulaklık arasında kaldım sizce hangisini almalıyım?1300TL'ye bu iki kulaklık var sanırım en iyi.
Şaka değil, Fury X öneririm.
 
Şaka değil, Fury X öneririm.
Yaptığınız incelemeyi tamamen okudum ama içime sinmiyor o kulaklık cidden.En üst seviye oyuncu kulaklıkları seçmek istiyorum açıkcası elimde bütçe 1300TL iken.
 
Yaptığınız incelemeyi tamamen okudum ama içime sinmiyor o kulaklık cidden.En üst seviye oyuncu kulaklıkları seçmek istiyorum açıkcası elimde bütçe 1300TL iken.
Etiketlediğim arkadaş önce g pro x aldı iade etti sonra Alpha s aldı iade etti ve bugün fury x'e geçti. Kendi anlatsın
 
Yaptığınız incelemeyi tamamen okudum ama içime sinmiyor o kulaklık cidden.En üst seviye oyuncu kulaklıkları seçmek istiyorum açıkcası elimde bütçe 1300TL iken.
Hem Pro X kullanıp hem de Alpha S deneyen arkadaş ikisini de iade edip Fury X geçti.
En kötüleri Alpha S diyor, Pro X ile Fury X arasında ise aman aman fark yok.
Hem de kablosuz Fury X, fazladan 600 TL vermeye gerek yok diye düşünüyorum.
Fakat illa alacaksanız Pro X öneririm.
 
Custom One Pro, MH 752 veya Takstar Pro 82’de düşünebilirsiniz. Cloud Alpha S ve G Pro X zorunlu değilse ben; MH752 öneririm, şu an İtopya’da stok yok ama bekleyebilirsiniz fiyatı 1000 TL’yi geçmez diye düşünüyorum.
 
Etiketlediğim arkadaş önce g pro x aldı iade etti sonra Alpha s aldı iade etti ve bugün fury x'e geçti. Kendi anlatsın

Hem Pro X kullanıp hem de Alpha S deneyen arkadaş ikisini de iade edip Fury X geçti.
En kötüleri Alpha S diyor, Pro X ile Fury X arasında ise aman aman fark yok.
Hem de kablosuz Fury X, fazladan 600 TL vermeye gerek yok diye düşünüyorum.
Fakat illa alacaksanız Pro X öneririm.
O arkadaşın kendisinden duymak istiyorum cidden neden iade ettiğini.İlginç açıkcası ama logitech g pro x kulaklığın yazılım kısmı çok fazla detayı ve seçenekleri var.O yüzden fazla olabilir fiyatı o zaman.
 
O arkadaşın kendisinden duymak istiyorum cidden neden iade ettiğini.İlginç açıkcası ama logitech g pro x kulaklığın yazılım kısmı çok fazla detayı ve seçenekleri var.O yüzden fazla olabilir fiyatı o zaman.
@ensbhdr55 bu arkadaş, görürse cevap verir :D
 
Takstar 82 öneririm üstünde birde güzel bir mikrofon alınabilir.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,111
Mesajlar
11,073,631
Üyeler
198,057
Son üye
swayer
Geri
Top