Msconfig'e girip bellek üst sınırı tikinin kapalı olduğuna emin olunuz. Açıksa kapatıp sistemi yeniden başlatınız.Arkadaşlar 16 gb ram var kullanılabilir 11.2 diyor önceden böyle değildi neden böyle oldu ?Alıntıyı görüntüle
Önyükleme bölümüne girip gelişmiş seçeneklere gireceksiniz.ayarı bulamadım![]()
Haklısınız şimdi anladım, birde bios update ile ilgili bir soru sorabilirmiyim ? Flash FAT formatında fat32 olması lazım diyorlar bu bir sıkıntı yaratırmı ?16 GB ın arka planda 4.7 sini zaten kullanıyor olduğun için kullanılabilir 11 Gb kalmış işte
FAT32 olması lazım. Başka şekil olmazHaklısınız şimdi anladım, birde bios update ile ilgili bir soru sorabilirmiyim ? Flash FAT formatında fat32 olması lazım diyorlar bu bir sıkıntı yaratırmı ?
Bi sıkıntı yok ki? Arkada 4.5 gb si kullaniliyor 11 gb de boşta kalmışArkadaşlar 16 gb ram var kullanılabilir 11.2 diyor önceden böyle değildi neden böyle oldu ?Alıntıyı görüntüle