Gaming.gen.tr ürün alırken bir daha düşünün.

Katılım
7 Aralık 2020
Mesajlar
5
Reaksiyon skoru
7
Site üzerinden 06/11/2020 tarihinde PC hocası-gg2 sistemini ve birkaç ürün aldım aldım. Sistemden memnun kalmadım, iade ettim. İade gönderirken kargo ücretini benim karşılamamı istediler. Hadi sesimizi çıkarmadık karşıladık. 2 haftadır para iadesi yapacaklar. Bugün yapıyoruz, yarın yapıyoruz diyerek sürekli oyalıyorlar. Daha ürünümün iadesi alındıktan sonra kontrolü bile sağlanmamıştı ben araya araya zorla yaptırdım. Para iadesinin ne kadar yapılacağını dahi hesaplayamıyorlar. Bu konuda ciddiyim, hesaplayamadılar, hesaplayamıyorlar. Aldığın ürün belli toplarsın bankanla görüşür iadesini yaparsın. Müşteri hizmetlerine ulaşmak desen gerçekten başarı. Az önce Tüketici Hakem Heyetinden geldim. Firmayı kötülüyor diyen arkadaş varsa evrakları ile birlikte kanıtlarım. Benzeri güvenilir sitelerden varsa durumunuz 200-300 TL fazla verin kesinlikle oralardan alın.
 
Son düzenleme:
Kanka bilmeni isterimki bu tür sorunları İtopya'da Sinerji'de ve hepsinde yaşarsın bu olay hepsinde var
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Yaşasın Vatan Bilgisayar!
Yeeey 300TL fazlaya aldım ama olsun (!)
 
Kanka bilmeni isterimki bu tür sorunları İtopya'da Sinerji'de ve hepsinde yaşarsın bu olay hepsinde var
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Yeeey 300TL fazlaya aldım ama olsun (!)
Eyvallah yaşarsın da en azından karşında muhattap bulursun. Müşteri hizmetleri evden çalışıyor, firmaya telefonla ulaşmaya çalışıyor. Ben müşteri hizmetlerine, müşteri hizmetleri firmaya söylüyor. Yani en azından söylediğin sitelerde muhattap bulup olayı çözdürmen daha kolay. -İade geldi mi geldi. Kontrol et. Tamam para iadesi yapılacak gerekli birime bildir. Yapılsın.- Ancak bu firma iade ücretini bana soruyor ne kadar yapılacak karşılaştıralım diye.
 
Öncelikle başınıza gelen olaydan dolayı üzgün olduğumu belirtmek isterim. Sadece bahsi geçen firma değil her firmada böyle problemler ortaya çıkabilir. Ayrıca sizin başınıza bu geldi diye insanların oradan alışveriş yapmasını istememeniz benim şahsi görüşüme göre tamamen saçmalıktır.
 
Öncelikle başınıza gelen olaydan dolayı üzgün olduğumu belirtmek isterim. Sadece bahsi geçen firma değil her firmada böyle problemler ortaya çıkabilir. Ayrıca sizin başınıza bu geldi diye insanların oradan alışveriş yapmasını istememeniz benim şahsi görüşüme göre tamamen saçmalıktır.
Senin olmasına gerek yok direk saçmalık bence.
 
Eyvallah yaşarsın da en azından karşında muhattap bulursun. Müşteri hizmetleri evden çalışıyor, firmaya telefonla ulaşmaya çalışıyor. Ben müşteri hizmetlerine, müşteri hizmetleri firmaya söylüyor. Yani en azından söylediğin sitelerde muhattap bulup olayı çözdürmen daha kolay. -İade geldi mi geldi. Kontrol et. Tamam para iadesi yapılacak gerekli birime bildir. Yapılsın.- Ancak bu firma iade ücretini bana soruyor ne kadar yapılacak karşılaştıralım diye.
Kanka Şikayetvar sayfasına gir ve aklına ilk gelen donanım sitesine bak hepsine bak hatta bunlar hepsinde oluyor hele İtopya denilenlere göre aşırı ilgisiz(müşteri hattında)
 
Sen de konuşurken "bence" kullanmışsın.
Artık ikimizin görüşü haline geldi fakat bu görüşe katılmayanlar olacaktır :D
Alışkanlık o bence yazmak yazmayınca garip hissediyorum :D
 
Geri
Top