logitech gaming software mouse arayüzü gelmiyor

Katılım
17 Aralık 2020
Mesajlar
46
Reaksiyon skoru
14
arkadaşlar logitech gaming softwarei açtığımda bu arayüz çıkıyor g102 mousemi nasıl makrolayabilirim nereden girmem gerekli bilen var mı
 

Ekler

  • Ekran Görüntüsü (21).png
    Ekran Görüntüsü (21).png
    775.2 KB · Hit: 107
O program yerine yeni olan G HUB'ı kullanmanızı öneririm eski olduğu için algılamıyor olabilir
 
Logitech Gaming Software yerine G HUB kullanmanı öneririm.
G HUB'ı destekliyor G102 Prodigy/LightSync.
 
O program yerine yeni olan G HUB'ı kullanmanızı öneririm eski olduğu için algılamıyor olabilir
allah razı olsun
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Logitech Gaming Software yerine G HUB kullanmanı öneririm.
G HUB'ı destekliyor G102 Prodigy/LightSync.
çok saol
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

G HUB indirmeniz lazım.
teşekkürler
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,811
Mesajlar
11,070,885
Üyeler
197,987
Son üye
ycl02msa02
Geri
Top