250 tl klavye önerisi

 
3 klavyeden hangisi iyidir.(hepsi Membrane galiba. sesleri aynıdır diye tahmin ediyorum)
 
Ben daha fazla özellik bulundurmasından dolayı Redragon tercih ederdim, tercih sana kalmış.
ne gibi artısı var
gk20 attım(şikayetçi olanlar varmış) geriye razer ile k512 kaldı(hangisi daha iyi olabilir -sorun yaşamayım yeter)
 
Redragon klavyede bazı tuşların altından ışık gelmiyormuş galiba
Bir de mekanik hisli ne demek oyun için ne kadar iyidir sesi de red switche benzermiş galiba
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,748
Mesajlar
11,070,310
Üyeler
197,976
Son üye
Ruobey
Geri
Top