Sınavların İptali Hakkında

Foxt

80+ Bronze
Katılım
12 Ocak 2021
Mesajlar
1,106
Reaksiyon skoru
639
Dostlar yakın zamanda sınavlar başlayacak biliyorsunuz hala erteletme derdindesiniz, bu sınavlar ertelense ne zaman yapılacak? nasıl derece belirlenecek? şimdiden 2 yıllık mezuniyet gitti bile. Sizlerin ders çalışması gerekiyor evde boş boş oturup ÖLECEZ KORONAAAA!!! diye bağırmanız hiçbirşeyi değiştirmez ınsanlar işe gidiyor,sağlıkçılar hastanelerde çalışıyor,polisler günde onlarca insanla temas kuruyor. Siz hiç Covid var diyip işin iptal edilmesini isteyen polis gördünüz mü ?.Herkes görevini yapmalı, sizin göreviniz ders çalışmak bu Ülkenin geleceği olmak. O yüzden bırakın bahaneleri Eğitiminize önem verin. Saygılar.
 
Bunu Buraya değil twitterdakilere söyleyeceksin kardeşim
Burdada çok gördüm sınavlar iptal edilsin diye zar zar bağıranları,Bir kere olsun keyfi bırakıp ders çalışmayan insanlar sınavlar iptal olsun diyor, Çoğunun derdi sağlık değil.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ölürsem de öleyim benim derdim korona filan değil. pc de güzel vakit geçirmek varken ders çalışmak benim canımı en çok sıkan, en çok burkan şey.
Örnek bu şekildedir.
 
Burdada çok gördüm sınavlar iptal edilsin diye zar zar bağıranları,Bir kere olsun keyfi bırakıp ders çalışmayan insanlar sınavlar iptal olsun diyor, Çoğunun derdi sağlık değil.
doğrudur hocam kusura bakmayın ama gerçekten hiç çalışmayıp canlı derste cs atanlar tiktok çekenler boş boş konuşuyor
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Foxt
Burdada çok gördüm sınavlar iptal edilsin diye zar zar bağıranları,Bir kere olsun keyfi bırakıp ders çalışmayan insanlar sınavlar iptal olsun diyor, Çoğunun derdi sağlık değil.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Örnek bu şekildedir.

Gel bunu onlara anlat, dedim ama tepki topladım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ölürsem de öleyim benim derdim korona filan değil. pc de güzel vakit geçirmek varken ders çalışmak benim canımı en çok sıkan, en çok burkan şey.
Malesef hayat böyle işliyor
 
doğrudur hocam kusura bakmayın ama gerçekten hiç çalışmayıp canlı derste cs atanlar tiktok çekenler boş boş konuşuyor
Hocam yıllardır ne olursa olsun eğitim devam ediyor herhangi bir salgın hastalık bunun için bahane değil. Ooo salgın hastalık gelmiş heryer kapalı herkes evine kimse çalışmıyor artık her şey durdu diyemez ya adamlar. bu ülkenin geleceği olması beklenen insanlardan bunu görmek üzüyor gerçekten sonumuz hayr olsun.
 
Burdada çok gördüm sınavlar iptal edilsin diye zar zar bağıranları,Bir kere olsun keyfi bırakıp ders çalışmayan insanlar sınavlar iptal olsun diyor, Çoğunun derdi sağlık değil.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Örnek bu şekildedir.
ama iptal diye orada burada bağıranlardan da değilim. sınavda oyun boss u kesermiş gibi soru çözmek eğlenceli.
çalışma evresini nasıl geçeceğim bilmiyorum.
 
ama iptal diye orada burada bağıranlardan da değilim. sınavda oyun boss u kesermiş gibi soru çözmek eğlenceli.
çalışma evresini nasıl geçeceğim bilmiyorum.
Dostum oyunda kestiğin boss hayatına ne katıyor da ders çalışmak zor bir hale geliyor anlamış değilim. Yaşınızı bilmiyorum fakat muhtemelen lise çağında birisiniz bu yıllarda çalışmak,uğraşmak çok önemli ileride saçma sapan bir üniversiteye giderseniz yanlış yaptığınızı anlarsınız. gerçekten kendinize önem vermelisiniz. Kimseden kimseye bedava ekmek yok maalesef.
 
Dostum oyunda kestiğin boss hayatına ne katıyor da ders çalışmak zor bir hale geliyor anlamış değilim. Yaşınızı bilmiyorum fakat muhtemelen lise çağında birisiniz bu yıllarda çalışmak,uğraşmak çok önemli ileride saçma sapan bir üniversiteye giderseniz yanlış yaptığınızı anlarsınız. gerçekten kendinize önem vermelisiniz. Kimseden kimseye bedava ekmek yok maalesef.
Haklısın. ikna oldum çalışmaya başlıyorum. teşekkürler
 
  • Muhteşem
Reaksiyonlar: Foxt
Dostlar yakın zamanda sınavlar başlayacak biliyorsunuz hala erteletme derdindesiniz, bu sınavlar ertelense ne zaman yapılacak? nasıl derece belirlenecek? şimdiden 2 yıllık mezuniyet gitti bile. Sizlerin ders çalışması gerekiyor evde boş boş oturup ÖLECEZ KORONAAAA!!! diye bağırmanız hiçbirşeyi değiştirmez ınsanlar işe gidiyor,sağlıkçılar hastanelerde çalışıyor,polisler günde onlarca insanla temas kuruyor. Siz hiç Covid var diyip işin iptal edilmesini isteyen polis gördünüz mü ?.Herkes görevini yapmalı, sizin göreviniz ders çalışmak bu Ülkenin geleceği olmak. O yüzden bırakın bahaneleri Eğitiminize önem verin. Saygılar.
O kadar haklısın ki... Liseliler sınava çalışmadığı için, koronayı bahane edip iptalini istiyor. Üniversiteliler evde oturmaktan bıktığı için, koronayı görmezden gelip okulun açılmasını istiyor. Liseliler; "Sınav iptal edilmezse oy yok." diyor. Üniversiteliler; "Okullar açılmazsa oy yok." diyor. Kısacası, ülkenin menfaatini düşünen yok. Herkes kendi kişisel çıkarını düşünüp, ona göre hareket ediyor.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,917
Mesajlar
11,071,594
Üyeler
198,007
Son üye
Davetsiz.57
Geri
Top