RİPJAWS KİMDİR??????

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Troll ve ban yiyecek haklısın. "Benim eleştiri şeklim" dostum sen ne 20 ne de 25 yaşındasın, maks 14 bence. 14 te çok büyük bir yaş değil, sana hiç bir şey bir insanın yaşını eleştirme hakkı vermez.
Eleştiri yapıcı veya iyi olmak zorunda değil. Bunu size kim söylüyor ? Yaşıma gelirsek bilen zaten biliyor burada yaşım şu yaşım bu şeklinde uzatmayacağım sadece Eleştirinin sadece yapıcı ve iyi yönlü olması veya tam tersi olması gerektiği konusunda anlaşamıyoruz.

Benim eleştirim bu şekildeydi ister kabul edin ister etmeyin ama bunun bir eleştiri olduğu benim görüşüme bağlıdır.
 
Eleştiri yapıcı veya iyi olmak zorunda değil. Bunu size kim söylüyor ? Yaşıma gelirsek bilen zaten biliyor burada yaşım şu yaşım bu şeklinde uzatmayacağım sadece Eleştirinin sadece yapıcı ve iyi yönlü olması veya tam tersi olması gerektiği konusunda anlaşamıyoruz.

Benim eleştirim bu şekildeydi ister kabul edin ister etmeyin ama bunun bir eleştiri olduğu benim görüşüme bağlıdır.
Eleştiri sadece yapıcı olmak zorunda değil, katılıyorum. Ama biz senle bunu konuşmuyoruz? Konudan konuya atlıyorsun. Ve bu arkadaş yaşı kücük olduğu için yıkıcı değil, yapıcı eleştiri hakkediyor.
 
Eleştiri sadece yapıcı olmak zorunda değil, katılıyorum. Ama biz senle bunu konuşmuyoruz? Konudan konuya atlıyorsun. Ve bu arkadaş yaşı kücük olduğu için yıkıcı değil, yapıcı eleştiri hakkediyor.
Yıkıcı eleştiri yapmak da yapmamak da benim seçimlerime bağlı sonuç olarak. Bu arkadaşın yaşı küçük falan değil ayrıca. Konudan konuya atladığım yok siz yazılanlar arası bağlantıyı kuramıyorsanız sizin probleminiz. Uzatmaya gerek yok
 
Yıkıcı eleştiri yapmak da yapmamak da benim seçimlerime bağlı sonuç olarak. Bu arkadaşın yaşı küçük falan değil ayrıca. Konudan konuya atladığım yok siz yazılanlar arası bağlantıyı kuramıyorsanız sizin probleminiz. Uzatmaya gerek yok
En son yaştan konuşmuşuz sen bunu yıkıcı eleştiriye bağlamışsın bana ikisinin arasında ki bağı söyler msin?
 
En son yaştan konuşmuşuz sen bunu yıkıcı eleştiriye bağlamışsın bana ikisinin arasında ki bağı söyler msin?
Yıkıcı eleştiriyi yaşı üzerinden yapmış olmam olabilir mi sayın çok sevgili bağıntı düşmanı ? Uzatma işte kapat konuyu gitsin ikimizde uyarı alacağız. çok devam etmek istiyorsan mesaj atabilirsin
 
Merhaba Beni Linçleyen Tayfa.

İlk Önce herkes Birbine Saygılı Olsun Yoksa Sizle Ben Sıkılana Kadar Sizle Uğraşırım.

Ben, İsmim Arda 11 Yaşında JS Öğrenip Üstüne 2 Yıl Sonra İse Php Öğrendim Ve Profesyonel Olarak (Web Tasarımcısı - Video Editör - Uzay Araştırmacısı - Para Analizcisi - Yayıncıyım)

Aylık Kazancım : 50.000

herkes Beni Bilgisayarım Çalındı Diye Konu Açtığım İçin Konuşuyor Ama Mutsuzdum Ve Size Öğrenmeniz İçin Öyle Bir Konu Açtım Niye Derseniz Benimki Çalındı Kapı Kilitli Olmadığı İçin Bana Parasal Sorun Koymaz Ama Size Koyar O Yüzden Kendizi Koruyun Hırsızlar Dışarıda Geziyor!
XKAANCKX
 
Yıkıcı eleştiriyi yaşı üzerinden yapmış olmam olabilir mi sayın çok sevgili bağıntı düşmanı ? Uzatma işte kapat konuyu gitsin ikimizde uyarı alacağız. çok devam etmek istiyorsan mesaj atabilirsin
Sakin şekilde tartışmak uyarı vermez.
Gelip hakeret ler başlarsa uyarı gelir.
Neyse, senin orada yaptığın şey de eleştiri değil bu arada. Sen direkt yaşına laf atıyorsun, gömüyorsun. Eleştiri ile laf atmak gömmek farklı. Yaş üzerinden yıkıcı eleştiri budur "11 yaşında 50k maaş ile süt banyosu oluyor". En basit örnek.
 
Sakin şekilde tartışmak uyarı vermez.
Gelip hakeret ler başlarsa uyarı gelir.
Neyse, senin orada yaptığın şey de eleştiri değil bu arada. Sen direkt yaşına laf atıyorsun, gömüyorsun. Eleştiri ile laf atmak gömmek farklı. Yaş üzerinden yıkıcı eleştiri budur "11 yaşında 50k maaş ile süt banyosu oluyor". En basit örnek.
Peki bana göre eleştiri size göre değil.
İyi günler.
 

Ekler

  • images (1).jpeg
    images (1).jpeg
    12.3 KB · Hit: 69
Github hesabını atarsan inanırım
 
Merhaba Beni Linçleyen Tayfa.

İlk Önce herkes Birbine Saygılı Olsun Yoksa Sizle Ben Sıkılana Kadar Sizle Uğraşırım.

Ben, İsmim Arda 11 Yaşında JS Öğrenip Üstüne 2 Yıl Sonra İse Php Öğrendim Ve Profesyonel Olarak (Web Tasarımcısı - Video Editör - Uzay Araştırmacısı - Para Analizcisi - Yayıncıyım)

Aylık Kazancım : 50.000

herkes Beni Bilgisayarım Çalındı Diye Konu Açtığım İçin Konuşuyor Ama Mutsuzdum Ve Size Öğrenmeniz İçin Öyle Bir Konu Açtım Niye Derseniz Benimki Çalındı Kapı Kilitli Olmadığı İçin Bana Parasal Sorun Koymaz Ama Size Koyar O Yüzden Kendizi Koruyun Hırsızlar Dışarıda Geziyor!
indir (1).jpeg
 
Ben senin kim olduğunu biliyorum ama forumda söylemem ban yememe sebep olur.
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,630
Mesajlar
11,079,199
Üyeler
198,164
Son üye
SamuelWhitaker
Geri
Top