RİPJAWS KİMDİR??????

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Merhaba Beni Linçleyen Tayfa.

İlk Önce herkes Birbine Saygılı Olsun Yoksa Sizle Ben Sıkılana Kadar Sizle Uğraşırım.

Ben, İsmim Arda 11 Yaşında JS Öğrenip Üstüne 2 Yıl Sonra İse Php Öğrendim Ve Profesyonel Olarak (Web Tasarımcısı - Video Editör - Uzay Araştırmacısı - Para Analizcisi - Yayıncıyım)

Aylık Kazancım : 50.000

herkes Beni Bilgisayarım Çalındı Diye Konu Açtığım İçin Konuşuyor Ama Mutsuzdum Ve Size Öğrenmeniz İçin Öyle Bir Konu Açtım Niye Derseniz Benimki Çalındı Kapı Kilitli Olmadığı İçin Bana Parasal Sorun Koymaz Ama Size Koyar O Yüzden Kendizi Koruyun Hırsızlar Dışarıda Geziyor!
Vay be 6 yaşında hepsini öğrenmiş xD
50K senin toplam aile yıllık kazancın değildir birde Pc alamam felan diyor Trollcü Boş insan
 
Merhaba Beni Linçleyen Tayfa.

İlk Önce herkes Birbine Saygılı Olsun Yoksa Sizle Ben Sıkılana Kadar Sizle Uğraşırım.

Ben, İsmim Arda 11 Yaşında JS Öğrenip Üstüne 2 Yıl Sonra İse Php Öğrendim Ve Profesyonel Olarak (Web Tasarımcısı - Video Editör - Uzay Araştırmacısı - Para Analizcisi - Yayıncıyım)

Aylık Kazancım : 50.000

herkes Beni Bilgisayarım Çalındı Diye Konu Açtığım İçin Konuşuyor Ama Mutsuzdum Ve Size Öğrenmeniz İçin Öyle Bir Konu Açtım Niye Derseniz Benimki Çalındı Kapı Kilitli Olmadığı İçin Bana Parasal Sorun Koymaz Ama Size Koyar O Yüzden Kendizi Koruyun Hırsızlar Dışarıda Geziyor!
11 yaşında böyle bir kazancın varsa seneler sonra ne olur acaba. :)
 
Merhaba Beni Linçleyen Tayfa.

İlk Önce herkes Birbine Saygılı Olsun Yoksa Sizle Ben Sıkılana Kadar Sizle Uğraşırım.

Ben, İsmim Arda 11 Yaşında JS Öğrenip Üstüne 2 Yıl Sonra İse Php Öğrendim Ve Profesyonel Olarak (Web Tasarımcısı - Video Editör - Uzay Araştırmacısı - Para Analizcisi - Yayıncıyım)

Aylık Kazancım : 50.000

herkes Beni Bilgisayarım Çalındı Diye Konu Açtığım İçin Konuşuyor Ama Mutsuzdum Ve Size Öğrenmeniz İçin Öyle Bir Konu Açtım Niye Derseniz Benimki Çalındı Kapı Kilitli Olmadığı İçin Bana Parasal Sorun Koymaz Ama Size Koyar O Yüzden Kendizi Koruyun Hırsızlar Dışarıda Geziyor!
Helal olsun, bu yaşta bu kadar güzel yalanlar Atmanı takdir ettim.

Benim günlük kazancını ayda kazanıyormuşsun.
 
Merhaba Beni Linçleyen Tayfa.

İlk Önce herkes Birbine Saygılı Olsun Yoksa Sizle Ben Sıkılana Kadar Sizle Uğraşırım.

Ben, İsmim Arda 11 Yaşında JS Öğrenip Üstüne 2 Yıl Sonra İse Php Öğrendim Ve Profesyonel Olarak (Web Tasarımcısı - Video Editör - Uzay Araştırmacısı - Para Analizcisi - Yayıncıyım)

Aylık Kazancım : 50.000

herkes Beni Bilgisayarım Çalındı Diye Konu Açtığım İçin Konuşuyor Ama Mutsuzdum Ve Size Öğrenmeniz İçin Öyle Bir Konu Açtım Niye Derseniz Benimki Çalındı Kapı Kilitli Olmadığı İçin Bana Parasal Sorun Koymaz Ama Size Koyar O Yüzden Kendizi Koruyun Hırsızlar Dışarıda Geziyor!
11 yaşında 50k OUHAPIAHALAOUJLAIHAKOSJLSLDKSLLSOSKKSSLSOIDOSPDPLSLDKKD
 
Bana koymazda böyle devam edersen...
 
11 yaşında 50k maaş, olum sen naptın öyle? Bari 10k 15k deseydin.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Yaş ile zeka belirlediğiniz kısımdan sonrasını okumadım.
Kendiniz "Naptın öyle ?" Diyerek sade bir şekilde tepki gösterdiğiniz zaman ben farklı bir tepki gösterdiğimde sorun mu oluyor anlamadım ben ?
 
benim 1 saatte kazandığı parayı 1 ayda kazanaıyorsun kendini geliştir biraz
 
Kendiniz "Naptın öyle ?" Diyerek sade bir şekilde tepki gösterdiğiniz zaman ben farklı bir tepki gösterdiğimde sorun mu oluyor anlamadım ben ?
Ben yaşını hedef almadım, kazandığı paranın abartısını hedef aldım. Yaş hedef alınabilir, ama direkt yaş ile vurulan her eleştiri yanlıştır.
 
Ben yaşını hedef almadım, kazandığı paranın abartısını hedef aldım. Yaş hedef alınabilir, ama direkt yaş ile vurulan her eleştiri yanlıştır.
Bu benim eleştiri şeklim. Eleştirinin yanlış veya doğru olduğuna kişi karar verir. Bana göre gayet doğru bir eleştiriydi malum arkadaşın tez vakitte ban yiyeceğini bildiğimden ve Troll bir hesap olduğunu bildiğimden kendi isteğime göre istediğim şekilde eleştirimi yaptım.
 
Bu benim eleştiri şeklim. Eleştirinin yanlış veya doğru olduğuna kişi karar verir. Bana göre gayet doğru bir eleştiriydi malum arkadaşın tez vakitte ban yiyeceğini bildiğimden ve Troll bir hesap olduğunu bildiğimden kendi isteğime göre istediğim şekilde eleştirimi yaptım.
Troll ve ban yiyecek haklısın. "Benim eleştiri şeklim" dostum sen ne 20 ne de 25 yaşındasın, maks 14 bence. 14 te çok büyük bir yaş değil, sana hiç bir şey bir insanın yaşını eleştirme hakkı vermez.
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Geri
Top