Canlı ders sorunum..

BaşaramadıkAbi

Cezalı
80+ Platinum
Katılım
29 Eylül 2020
Mesajlar
11,152
En İyi Cevap
1
Reaksiyon skoru
14,341
Daha demin dersteydim deftere yazı yazıyoruz hoca yazdınız mı diyince kimse cevap vermedi sonra hoca chat den sordu herkes evet dedi. Sonra ben chatten hocam ben müsait değilim dedim. Aynen şunu dedi:
Madem müsait değilsin derse neden geliyorsun ? Derse de gelme o zaman dedi. Bende bu lafın üzerine dersten çıktım. Şimdi kim haklı ? Sonuçta deftere yazı yazıyoruz.
 
Hocan da haklı sen de. İkiniz de fevri davranmışsınız.
 
Daha demin dersteydim deftere yazı yazıyoruz hoca yazdınız mı diyince kimse cevap vermedi sonra hoca chat den sordu herkes evet dedi. Sonra ben chatten hocam ben müsait değilim dedim. Aynen şunu dedi:
Madem müsait değilsin derse neden geliyorsun ? Derse de gelme o zaman dedi. Bende bu lafın üzerine dersten çıktım. Şimdi kim haklı ? Sonuçta deftere yazı yazıyoruz.
Müsait değilim derken acil bir durum mu vardı yoksa farklı bir şey mi?
 
Daha demin dersteydim deftere yazı yazıyoruz hoca yazdınız mı diyince kimse cevap vermedi sonra hoca chat den sordu herkes evet dedi. Sonra ben chatten hocam ben müsait değilim dedim. Aynen şunu dedi:
Madem müsait değilsin derse neden geliyorsun ? Derse de gelme o zaman dedi. Bende bu lafın üzerine dersten çıktım. Şimdi kim haklı ? Sonuçta deftere yazı yazıyoruz.
Sen haklısın müsait olmayıp mikrofonunu açmada ders dinleyebilirsin
 
Daha demin dersteydim deftere yazı yazıyoruz hoca yazdınız mı diyince kimse cevap vermedi sonra hoca chat den sordu herkes evet dedi. Sonra ben chatten hocam ben müsait değilim dedim. Aynen şunu dedi:
Madem müsait değilsin derse neden geliyorsun ? Derse de gelme o zaman dedi. Bende bu lafın üzerine dersten çıktım. Şimdi kim haklı ? Sonuçta deftere yazı yazıyoruz.
Dersten çıkmayacaktın. :D
Hoca haksız.
 
Evde misafir vardı bende sesimi açmaya utandım..
Hocaya evde çok ses olduğunu söyleseydin kızacağını sanmıyorum ama sen müsait değilim diyince sanki dersle ilgilenmiyormuşsun gibi algılamış. Hoca saygısızlık olarak algılamış ki bence gayet normal. Evde misafir olduğunu söyleyebilirdin bence. Ama dersten çıkman yanlış olmuş bu yüzden hoca haklı duruma gelmiş.
 
Geri
Top