- Katılım
- 29 Eylül 2020
- Mesajlar
- 11,152
- En İyi Cevap
- 1
- Reaksiyon skoru
- 14,341
Daha demin dersteydim deftere yazı yazıyoruz hoca yazdınız mı diyince kimse cevap vermedi sonra hoca chat den sordu herkes evet dedi. Sonra ben chatten hocam ben müsait değilim dedim. Aynen şunu dedi:
Madem müsait değilsin derse neden geliyorsun ? Derse de gelme o zaman dedi. Bende bu lafın üzerine dersten çıktım. Şimdi kim haklı ? Sonuçta deftere yazı yazıyoruz.
Madem müsait değilsin derse neden geliyorsun ? Derse de gelme o zaman dedi. Bende bu lafın üzerine dersten çıktım. Şimdi kim haklı ? Sonuçta deftere yazı yazıyoruz.