Millenicom Geçerken Yaşadıklarım ve Sonuç

MrBonapart

80+ Silver
Katılım
22 Şubat 2021
Mesajlar
2,421
Reaksiyon skoru
1,378
Merhabalar,

Kimseyi yormayacak şekilde kısa ve öz anlatmaya çalışacağım umarım becerebilirim.

Öncelikle Türk Telekom 35/3 paket kullanıyordum 1 yıllık taahhüt ile. 27.03.2021 Tarihinde taahhütüm bitecekti ve verdikleri hizmetten memnun değildim (COVID'den dolayı 6 olan upload bana hala 3 geliyordu ve 1.5 ay bu konuda çözüm aradım fakat hiçbir çözüm sunamadılar). Biraz araştırma yaptım, netspeed ve millenicom arasında kaldım. İki internet sağlayıcıyı da aradım ve konuştum. Altyapımın 66 mbps desteklediğini ve nasıl bir hizmet alabileceğimi öğrenmek istedim. Netspeed 75/8 mbps paketi önerdi ve altyapınıza göre hızlarını kısıtlayabileceklerini böylece dalgalanmayacağını söyledi. Millenicom ile yaptığım görüşmede ise böyle bir kısıtlama yapamayacaklarını fakat sitelerinde bulunmayan 50/8 paketleri olduğunu söylediler (Sitede olmamasının sebebi sanırım 100/8 ile aynı fiyat olması). Daha sonra 35/6'lık paketi alıp beğenirsem 50/8 geçecek şekilde millenicom tercih ettim (Sebebi müşteri hizmetlerinin daha fazla bilgilendirme yapması ve her türlü detayı belirtmesi).

Not: İlk aradığınızda ön başvuru açacaksanız arkadaş kodunuz varsa eğer belirtin!!
Not 2: Modeminiz olup olmadığını soruyorlar. Eğer varsa modem ücreti ödemiyorsunuz ve evinize gelmeleri gerekmediği için bağlantı yapmaya gelmiyorlar ve böylece hızlı bir internet bağlatma süreci oluyor.

İlk Ön Başvuru:
Millenicom müşteri hizmetleri ile görüşüp ön başvuru yaptım ve onay mesajı geldi. Onayladıktan sonra mail ile dökümanlarımı yolladılar ve imzalayıp wp/mail üzerinden imzalayıp yollamamı istediler. Bu belgeleri yolladıktan sonraki 7 gün içerisinde ıslak imzalı olacak şekilde aynı belgeleri yollamamı istediler. (Ön başvuru yaptıktan sonra her gün belgelerin gelmediği ile ilgili bilgilendirme yapmak için bot sizi telefonla arayıp konuşup kapatıyor. Bu olayı çok beğendim acaba belgelerim ulaştı mı diye düşünmüyorsunuz.)

Ufak not: Ön başvuruyu yapıp sonrasında iptal de edebilirsiniz. Herhangi bir şekilde ön başvuru yaptınız diye başvuruyu tamamlamak zorunda değilsiniz.

15.03.2021 Pazartesi:
İlk başta wp üzerinden belgelerimi yolladım ve başvuruyu tamamladım. Akşamında telefonla arandım ve sesli onayımı aldılar ve bir önceki iss kapama işlemlerini onayladığı zaman maksimum 2 iş günü içerisinde internete erişim sağlayabileceğimi belirttiler. Ben de çarşamba günü 18.30-20.00 arası bağlantımın kopmaması gerektiğini önemli bir işim olduğunu belirttim not olarak düştüler (İnternet aktarması yapılırken kopuyor malum).

17.03.2021 Çarşamba:
Bugün 15.00-16.00 civarlarında telefon hattımın aktarıldığı mesajı geldi ve internetimin aktarılması için bekledim. Tam olarak 19.00'da internetim kesildi ve aktarım yapıldı. Evet özellikle not düşmelerine rağmen :(. Kullanıcı adı ve şifremi verdiler ve hemen internete giriş yaptım. 20.00 olduğunda işimi bitirip hemen tanımlanan hızıma baktım ve hız testi yaptım. Yarın ups kargo kapıma gelecek ve ıslak imzalı dosyaları teslim edeceğim.


1621599352787.png


ÖNEMLİ NOT: ilk 1 ay ÜCRETSİZ kullanmak isterseniz özelden bana yazabilirsiniz ve arkadaş kodumu kullanarak 1 aylık bedava internetten faydalanabilirsiniz.


1616012504607.png
1616012553197.png


Herhangi bir sorunuz varsa sorabilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler.


18.04.2021
1 Gün önce müşteri hizmetlerini arayıp internet paketimi yükselttirdim. 95₺ aylık fiyatlandırma ile 50/8 paket sundular.


1621264844311.png
 
Son düzenleme:
18.03.2021 Perşembe:
00.00 civarı internet hızım 144 ping 2 mbps download 3 mbps upload oldu. Modemi resetleyince düzeldi. 02.00'da modemimin internet ışığı kırmızıya döndü ve 30 dakika kadar ip alamadı. Daha sonra bir şekilde düzeldi.

Bu sorun bir daha yaşanmadı.
 
Son düzenleme:
Merhabalar,

Kimseyi yormayacak şekilde kısa ve öz anlatmaya çalışacağım umarım becerebilirim.

Öncelikle Türk Telekom 35/3 paket kullanıyordum 1 yıllık taahhüt ile. 27.03.2021 Tarihinde taahhütüm bitecekti ve verdikleri hizmetten memnun değildim (COVID'den dolayı 6 olan upload bana hala 3 geliyordu ve 1.5 ay bu konuda çözüm aradım fakat hiçbir çözüm sunamadılar). Biraz araştırma yaptım, netspeed ve millenicom arasında kaldım. İki internet sağlayıcıyı da aradım ve konuştum. Altyapımın 66 mbps desteklediğini ve nasıl bir hizmet alabileceğimi öğrenmek istedim. Netspeed 75/8 mbps paketi önerdi ve altyapınıza göre hızlarını kısıtlayabileceklerini böylece dalgalanmayacağını söyledi. Millenicom ile yaptığım görüşmede ise böyle bir kısıtlama yapamayacaklarını fakat sitelerinde bulunmayan 50/8 paketleri olduğunu söylediler (Sitede olmamasının sebebi sanırım 100/8 ile aynı fiyat olması). Daha sonra 35/6'lık paketi alıp beğenirsem 50/8 geçecek şekilde millenicom tercih ettim (Sebebi müşteri hizmetlerinin daha fazla bilgilendirme yapması ve her türlü detayı belirtmesi).

Not: İlk aradığınızda ön başvuru açacaksanız arkadaş kodunuz varsa eğer belirtin!!
Not 2: Modeminiz olup olmadığını soruyorlar. Eğer varsa modem ücreti ödemiyorsunuz ve evinize gelmeleri gerekmediği için bağlantı yapmaya gelmiyorlar ve böylece hızlı bir internet bağlatma süreci oluyor.

İlk Ön Başvuru:
Millenicom müşteri hizmetleri ile görüşüp ön başvuru yaptım ve onay mesajı geldi. Onayladıktan sonra mail ile dökümanlarımı yolladılar ve imzalayıp wp/mail üzerinden imzalayıp yollamamı istediler. Bu belgeleri yolladıktan sonraki 7 gün içerisinde ıslak imzalı olacak şekilde aynı belgeleri yollamamı istediler. (Ön başvuru yaptıktan sonra her gün belgelerin gelmediği ile ilgili bilgilendirme yapmak için bot sizi telefonla arayıp konuşup kapatıyor. Bu olayı çok beğendim acaba belgelerim ulaştı mı diye düşünmüyorsunuz.)

Ufak not: Ön başvuruyu yapıp sonrasında iptal de edebilirsiniz. Herhangi bir şekilde ön başvuru yaptınız diye başvuruyu tamamlamak zorunda değilsiniz.

15.03.2021 Pazartesi:
İlk başta wp üzerinden belgelerimi yolladım ve başvuruyu tamamladım. Akşamında telefonla arandım ve sesli onayımı aldılar ve bir önceki iss kapama işlemlerini onayladığı zaman maksimum 2 iş günü içerisinde internete erişim sağlayabileceğimi belirttiler. Ben de çarşamba günü 18.30-20.00 arası bağlantımın kopmaması gerektiğini önemli bir işim olduğunu belirttim not olarak düştüler (İnternet aktarması yapılırken kopuyor malum).

17.03.2021 Çarşamba:
Bugün 15.00-16.00 civarlarında telefon hattımın aktarıldığı mesajı geldi ve internetimin aktarılması için bekledim. Tam olarak 19.00'da internetim kesildi ve aktarım yapıldı. Evet özellikle not düşmelerine rağmen :(. Kullanıcı adı ve şifremi verdiler ve hemen internete giriş yaptım. 20.00 olduğunda işimi bitirip hemen tanımlanan hızıma baktım ve hız testi yaptım. Yarın ups kargo kapıma gelecek ve ıslak imzalı dosyaları teslim edeceğim.

Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle

Herhangi bir sorunuz varsa sorabilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Türk Telekom zamanındaki değerlerim.
Hocam merhaba. Ben de başvuru yaptım ve Whatsapp numarasına gerekli fotoğrafları yolladım. İnternetimin açılması için kargo ile yollamam şart mı yoksa sonradan yollasam oluyor mu?
 
Hocam merhaba. Ben de başvuru yaptım ve Whatsapp numarasına gerekli fotoğrafları yolladım. İnternetimin açılması için kargo ile yollamam şart mı yoksa sonradan yollasam oluyor mu?
Whatsapp üzerinden yolladıysanız internetiniz açılır eğer belgeler eksiksiz ve doğruysa.
Daha sonra belgelerin ıslak imzalı (tükenmez kalem, pilot kalem) halini 1 hafta içerisinde kargo ile yollamanız gerekiyor.
UPS kargoyu adresinize çağırıp elden teslim edebilirsiniz kolayca.
 
Whatsapp üzerinden yolladıysanız internetiniz açılır eğer belgeler eksiksiz ve doğruysa.
Daha sonra belgelerin ıslak imzalı (tükenmez kalem, pilot kalem) halini 1 hafta içerisinde kargo ile yollamanız gerekiyor.
UPS kargoyu adresinize çağırıp elden teslim edebilirsiniz kolayca.
Anladım hocam. Kurye ücret alıyor mu?
 
Elbet bir gün bende inşallah.Hayırlı olsun.
 
Bende Millenicoma geçtiğimden beri Ping sorunu ve Download düşme sıkıntısı yaşıyorum
Her 1 2 günde bir sürekli pingim 50 60'lara çıkıyor speedtestte bir süre sonra düşüyor ama yayın yaptığım için bu rahatsız edici bir hal almaya başladı
Bir de sürekli olmasa da Downloadım 1mbps'ye kadar düşüyor ve bir süre böyle devam ediyor modemi kapatıp açtığımda ise internetim gidiyor ve gelmiyor.
 
Anladım hocam. Kurye ücret alıyor mu?
Hayır hocam almıyorlar. Sanırım ücret almayıp kapıya gelen tek kargo firması UPS.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bende Millenicoma geçtiğimden beri Ping sorunu ve Download düşme sıkıntısı yaşıyorum
Her 1 2 günde bir sürekli pingim 50 60'lara çıkıyor speedtestte bir süre sonra düşüyor ama yayın yaptığım için bu rahatsız edici bir hal almaya başladı
Bir de sürekli olmasa da Downloadım 1mbps'ye kadar düşüyor ve bir süre böyle devam ediyor modemi kapatıp açtığımda ise internetim gidiyor ve gelmiyor.
Müşteri hizmetlerine sorduğunuzda bir şey yapmadılar mı?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:



18.04.2021
1 Gün önce müşteri hizmetlerini arayıp internet paketimi yükselttirdim. 95₺ aylık fiyatlandırma ile 50/8 paket sundular.
1621264844311.png
 
Son düzenleme:
Hayır hocam almıyorlar. Sanırım ücret almayıp kapıya gelen tek kargo firması UPS.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Müşteri hizmetlerine sorduğunuzda bir şey yapmadılar mı?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

18.04.2021
1 Gün önce müşteri hizmetlerini arayıp internet paketimi yükselttirdim. 95₺ aylık fiyatlandırma ile 50/8 paket sundular.
Alıntıyı görüntüle
VDSL dimi hocam?
 
Hayır hocam almıyorlar. Sanırım ücret almayıp kapıya gelen tek kargo firması UPS.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Müşteri hizmetlerine sorduğunuzda bir şey yapmadılar mı?
Hayır genelde güncelliyoruz dediler ama bir şey değişmedi arıza kaydı oluşturuyorlar ama sonuçta yine dediğim gibi bir süre sonra düzeliyor diyorum ya bir süre zaten onlar işini halledene kadar düzeliyor
Hatta genel olarak ulaşamıyorum kendilerine teknik servise yönlendiriyoruz diyorlar yüzüme kapanıyor.
 
Hayır genelde güncelliyoruz dediler ama bir şey değişmedi arıza kaydı oluşturuyorlar ama sonuçta yine dediğim gibi bir süre sonra düzeliyor diyorum ya bir süre zaten onlar işini halledene kadar düzeliyor
Hatta genel olarak ulaşamıyorum kendilerine teknik servise yönlendiriyoruz diyorlar yüzüme kapanıyor.
Bundan önce ne kullanıyordunuz hocam?
evet hocam vdsl.
Benim de VDSL altyapım var ve 54 Mbps'e kadar destekliyor. Memnun kalırsam yükseltirim belki.
 
Hayır genelde güncelliyoruz dediler ama bir şey değişmedi arıza kaydı oluşturuyorlar ama sonuçta yine dediğim gibi bir süre sonra düzeliyor diyorum ya bir süre zaten onlar işini halledene kadar düzeliyor
Hatta genel olarak ulaşamıyorum kendilerine teknik servise yönlendiriyoruz diyorlar yüzüme kapanıyor.
İstanbul içerisinde değilseniz türk telekom ekiplerini yönlendiriyorlardır. Altyapısal bir problem varsa bu biraz sıkıntı olabilir.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bundan önce ne kullanıyordunuz hocam?

Benim de VDSL altyapım var ve 54 Mbps'e kadar destekliyor. Memnun kalırsam yükseltirim belki.
Yalnız konu güzel hortladı :)
 
Geri
Top