celilemrednsmnt
80+
- Katılım
- 5 Nisan 2020
- Mesajlar
- 446
- Reaksiyon skoru
- 189
1 Temmuz Salı günü Netspeed’ten internet hizmeti almak için başvuruda bulundum. GPON altyapım olduğu için 100/20 Mbps hızındaki fiber paketi 330+50 TL modem kira ücreti karşılığında tercih ettim. Başvuruyu alan kişi, 1800 TL aktivasyon ücreti olduğunu söyledi. Bu fiyata tepki gösterince bana ayda 30 TL olmak üzere 5 aylık inisiyatif indirimi sundular. Diğer sağlayıcıların genellikle 3. aydan sonra fiyatları artırdığını bildiğimden ve daha önce Netspeed’i kullanıp memnun kaldığımdan dolayı bu ücreti göz ardı edip başvuruma devam ettim.
Ertesi gün sözleşme onayı için arandım ve onay verdim. Arayan kişi, kurulum ekiplerinin randevu için beni arayacağını söyledi. Bu bilgi beni rahatlattı çünkü plansız bir şekilde gelinmeyeceğini düşünmüştüm. Ancak işler planlandığı gibi gitmedi.
5 Temmuz Cumartesi sabahı, Türk Telekom’dan bir ekip beni saat 09:00’da aradı. O sırada taşınma hazırlığı yaptığım için öğleden sonra uygun olabileceğimi söyledim. Fakat ekipteki kişi bu durumda işlemi iptal etmek zorunda olduğunu, firmayı tekrar arayıp yeni randevu almam gerektiğini söyledi. Ben de "nasıl olsa pazartesi ya da salı gelirler" diye düşünüp kabul ettim. Pazar günü Netspeed’i arayarak yeni randevu talebinde bulundum.
Ancak pazartesiden perşembe akşamına kadar her gün aramama rağmen ne randevu için döndüler ne de kurulumla ilgili herhangi bir adım attılar. Yeni taşındığım ev giriş katta ve biraz kuytu olduğundan mobil internet de sağlıklı çekmiyordu. Perşembe akşamı artık sabrım taştı ve farklı bir servis sağlayıcısı aramaya başladım.
Bu arayış sırasında Teknosanet’i keşfettim. Hem aktivasyon ve kurulum ücreti olarak 750 TL talep ediyorlardı, hem de "yarın kurabiliriz" dediler. Hemen başvuru yaptım. Başvuru sırasında başka bir firmada süren bir abonelik başvurum olduğunu söyledim ama teknosanet tarafı “şimdiden başvuralım, süreci hızlandırır” diyerek işleme aldı.
11 Temmuz Cuma günü saat 11 civarında Teknosanet’i aradım ve hâlâ kimsenin beni kurulum için aramadığını söyledim. Müşteri temsilcisi, Netspeed başvurumu iptal etmediği için kurulum taleplerinin iptal olduğunu ve sürecin kendilerinden kaynaklanmadığını belirtti. Hemen Netspeed’i arayıp oldukça sert bir şekilde tepkimi dile getirdim ancak yine çözüm sunulmadı.
Bu kadar uğraş ve stresten sonra hiçbir yeri aramadan beklemeye başladım. 12 Temmuz Cumartesi günü Netspeed’i tekrar aradım. Ne kurulum ne de iptal süreciyle ilgili bugüne kadar bir SMS bile almadığımı, başka bir firmaya geçişimi engellediklerini söyledim. Karşımdaki kişi, iptalin gerçekleştiğini ve artık başka bir aboneliğe başvurabileceğimi söyledi.
Hemen Teknosanet’i arayıp durumu bildirdim. Başvurumu hemen işleme alıp kurulum ekibine ilettiler. Ayrıca tüm süreçle ilgili bilgilendirme SMS’leri düzenli olarak geldi. Pazar günü resmi tatil olduğu için kurulum olmadı ama pazartesi sabahı 10-11 civarında kurulum ekibi beni aradı. Öğleden sonrası için randevulaştık ve gelip kurulumu yaptılar. Zaten fiber kablo daireye kadar çekili olduğundan işlem 10 dakika sürdü.
Şu an Teknosanet üzerinden 350 TL + 60 TL modem kiralama ücretiyle toplamda 410 TL’ye 200 Mbps internet kullanıyorum. Pazar günü tatil olduğu için saymazsak, başvurumun ertesi günü internetim bağlandı.
Hayatımda Netspeed kadar sıkıntı yaşadığım bir firma olmadı. Belki bu durumun bir kısmı Türk Telekom ekiplerinden de kaynaklanıyordu ama Netspeed, iptal etmek istediğimde beni caydırmak için “zaten diğer firmalar da Türk Telekom altyapısı kullanıyor, yine aynı ekip gelecek, süreç başa sarar, daha çok beklersiniz” dedi. Fakat hiç de öyle olmadı.
Türk Telekom ekipleri modem olarak Huawei LG8245X6-50 Wi-Fi 6 modem kullanıyor. Ben de Mercusys MR-70X model Router'ımı Access Point modunda modeme bağlı şekilde kullanıyorum. Kasamda da Wi-Fi 5 bir harici USB adaptör kullanıyorum. Yan odadan aldığım hız ve ping değerleri;
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Başka bir internet servis sağlayıcısına geçmek isteyen veya sıfırdan internet sahibi olmak isteyenler için yol gösterici olmak istedim.
Ertesi gün sözleşme onayı için arandım ve onay verdim. Arayan kişi, kurulum ekiplerinin randevu için beni arayacağını söyledi. Bu bilgi beni rahatlattı çünkü plansız bir şekilde gelinmeyeceğini düşünmüştüm. Ancak işler planlandığı gibi gitmedi.
5 Temmuz Cumartesi sabahı, Türk Telekom’dan bir ekip beni saat 09:00’da aradı. O sırada taşınma hazırlığı yaptığım için öğleden sonra uygun olabileceğimi söyledim. Fakat ekipteki kişi bu durumda işlemi iptal etmek zorunda olduğunu, firmayı tekrar arayıp yeni randevu almam gerektiğini söyledi. Ben de "nasıl olsa pazartesi ya da salı gelirler" diye düşünüp kabul ettim. Pazar günü Netspeed’i arayarak yeni randevu talebinde bulundum.
Ancak pazartesiden perşembe akşamına kadar her gün aramama rağmen ne randevu için döndüler ne de kurulumla ilgili herhangi bir adım attılar. Yeni taşındığım ev giriş katta ve biraz kuytu olduğundan mobil internet de sağlıklı çekmiyordu. Perşembe akşamı artık sabrım taştı ve farklı bir servis sağlayıcısı aramaya başladım.
Bu arayış sırasında Teknosanet’i keşfettim. Hem aktivasyon ve kurulum ücreti olarak 750 TL talep ediyorlardı, hem de "yarın kurabiliriz" dediler. Hemen başvuru yaptım. Başvuru sırasında başka bir firmada süren bir abonelik başvurum olduğunu söyledim ama teknosanet tarafı “şimdiden başvuralım, süreci hızlandırır” diyerek işleme aldı.
11 Temmuz Cuma günü saat 11 civarında Teknosanet’i aradım ve hâlâ kimsenin beni kurulum için aramadığını söyledim. Müşteri temsilcisi, Netspeed başvurumu iptal etmediği için kurulum taleplerinin iptal olduğunu ve sürecin kendilerinden kaynaklanmadığını belirtti. Hemen Netspeed’i arayıp oldukça sert bir şekilde tepkimi dile getirdim ancak yine çözüm sunulmadı.
Bu kadar uğraş ve stresten sonra hiçbir yeri aramadan beklemeye başladım. 12 Temmuz Cumartesi günü Netspeed’i tekrar aradım. Ne kurulum ne de iptal süreciyle ilgili bugüne kadar bir SMS bile almadığımı, başka bir firmaya geçişimi engellediklerini söyledim. Karşımdaki kişi, iptalin gerçekleştiğini ve artık başka bir aboneliğe başvurabileceğimi söyledi.
Hemen Teknosanet’i arayıp durumu bildirdim. Başvurumu hemen işleme alıp kurulum ekibine ilettiler. Ayrıca tüm süreçle ilgili bilgilendirme SMS’leri düzenli olarak geldi. Pazar günü resmi tatil olduğu için kurulum olmadı ama pazartesi sabahı 10-11 civarında kurulum ekibi beni aradı. Öğleden sonrası için randevulaştık ve gelip kurulumu yaptılar. Zaten fiber kablo daireye kadar çekili olduğundan işlem 10 dakika sürdü.
Şu an Teknosanet üzerinden 350 TL + 60 TL modem kiralama ücretiyle toplamda 410 TL’ye 200 Mbps internet kullanıyorum. Pazar günü tatil olduğu için saymazsak, başvurumun ertesi günü internetim bağlandı.
Hayatımda Netspeed kadar sıkıntı yaşadığım bir firma olmadı. Belki bu durumun bir kısmı Türk Telekom ekiplerinden de kaynaklanıyordu ama Netspeed, iptal etmek istediğimde beni caydırmak için “zaten diğer firmalar da Türk Telekom altyapısı kullanıyor, yine aynı ekip gelecek, süreç başa sarar, daha çok beklersiniz” dedi. Fakat hiç de öyle olmadı.
Türk Telekom ekipleri modem olarak Huawei LG8245X6-50 Wi-Fi 6 modem kullanıyor. Ben de Mercusys MR-70X model Router'ımı Access Point modunda modeme bağlı şekilde kullanıyorum. Kasamda da Wi-Fi 5 bir harici USB adaptör kullanıyorum. Yan odadan aldığım hız ve ping değerleri;
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Başka bir internet servis sağlayıcısına geçmek isteyen veya sıfırdan internet sahibi olmak isteyenler için yol gösterici olmak istedim.