IOS Ipad 7. nesil şifre unuttum (YARDIM)

Dolar Bey

80+ Silver
Katılım
4 Eylül 2020
Mesajlar
4,036
Reaksiyon skoru
3,218
Güzel kardeşim benden tableti saklamak için dün gece 4 haneli ve sayılı bir şifre koydu ama şuan dersi var ve şifreyi unutmuş.

Ne yapabilirim arkadaşlar şuanda 1 deneme hakkım var sonra 30 dk bekleme süresi olacak tek deneme hakkı var ama nasıl sıfırlayacağım ?

Itunes indirdim tabletide olması gerektiği gibi bağladım usb ile bilgisayara bağladım fakat Itunes store da gözükmedi ? (Itunes da giriş yapıp apple hesabıyla kendi bilgisayarımı yetkilendirdim)
 
Güzel kardeşim benden tableti saklamak için dün gece 4 haneli ve sayılı bir şifre koydu ama şuan dersi var ve şifreyi unutmuş.

Ne yapabilirim arkadaşlar şuanda 1 deneme hakkım var sonra 30 dk bekleme süresi olacak tek deneme hakkı var ama nasıl sıfırlayacağım ?

Itunes indirdim tabletide olması gerektiği gibi bağladım usb ile bilgisayara bağladım fakat Itunes store da gözükmedi ? (Itunes da giriş yapıp apple hesabıyla kendi bilgisayarımı yetkilendirdim)
ipad i kapat pc ye bağla pc ye iTunes yüklü ztn girişe yapmışsın ipad i kurtarma moduna al din akşam sihirli elmada izlemiştim. d ondan sonra pc den sıfırla
 
ipad i kapat pc ye bağla pc ye iTunes yüklü ztn girişe yapmışsın ipad i kurtarma moduna al din akşam sihirli elmada izlemiştim. d ondan sonra pc den sıfırla
Tamamsağol deniyorum ama tekrar çünkü olmamıştı
 
Güzel kardeşim benden tableti saklamak için dün gece 4 haneli ve sayılı bir şifre koydu ama şuan dersi var ve şifreyi unutmuş.

Ne yapabilirim arkadaşlar şuanda 1 deneme hakkım var sonra 30 dk bekleme süresi olacak tek deneme hakkı var ama nasıl sıfırlayacağım ?

Itunes indirdim tabletide olması gerektiği gibi bağladım usb ile bilgisayara bağladım fakat Itunes store da gözükmedi ? (Itunes da giriş yapıp apple hesabıyla kendi bilgisayarımı yetkilendirdim)
Bu arada kardeşinin tableti senden saklamasıda değişik bir olay genelde abiler koyardı şifreyi oyuncu değişikliği olmuş 😂
 
Bu arada kardeşinin tableti senden saklamasıda değişik bir olay genelde abiler koyardı şifreyi oyuncu değişikliği olmuş 😂
Aslında doğru olan o öylede yapmıştım ama sonradan benim tabletim benim şeysilerim cart curt dedi iyi niyetli babamda gününün yarısını oyunda geçiren kardeşimi haklı buldu.(Gününün yarısı mecaz değil gerçek)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,733
Mesajlar
11,070,169
Üyeler
197,971
Son üye
buren
Geri
Top