saracağına inanıyorum denemende fayda var bu karantina günlerinde.aga hoşuma çok gitti zaten ben o tür oyunları seviyorumda klavyeyle eğlence vericekmi ondan korkuyorum
araba sevdalısı biri olarak bana göre oyun süper bu arada 80gb felan oyunmerhaba bu oyunu indiricem fakat 52gb bu yüzden sormak istedim bende direksiyon seti yok klavyeyle oynasam yinede eğlendirebilirmi çünkü eğlendirmesse 52gbı boşuna indirmöiş olcam
Oyun kumandasiyla oynuyordum ben (xbox controller ile) öyle güzeldi klavye ile oynamadım karar sende joystick öneririmmerhaba bu oyunu indiricem fakat 52gb bu yüzden sormak istedim bende direksiyon seti yok klavyeyle oynasam yinede eğlendirebilirmi çünkü eğlendirmesse 52gbı boşuna indirmöiş olcam