forza horizon 4

Leonidax

80+ Silver
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
4,315
Reaksiyon skoru
1,649
merhaba bu oyunu indiricem fakat 52gb bu yüzden sormak istedim bende direksiyon seti yok klavyeyle oynasam yinede eğlendirebilirmi çünkü eğlendirmesse 52gbı boşuna indirmöiş olcam
 
Oyun gayet güzel,videolarını da izle hoşuna giderse indir.
 
Size bağlı, ben Forza olmasa da Grid 2 klavyeden oynuyordum sarıyordu.
 
Grafikleri için değer mükemmel bir oyun diyebilirim.
 
merhaba bu oyunu indiricem fakat 52gb bu yüzden sormak istedim bende direksiyon seti yok klavyeyle oynasam yinede eğlendirebilirmi çünkü eğlendirmesse 52gbı boşuna indirmöiş olcam
Oyun kumandasiyla oynuyordum ben (xbox controller ile) öyle güzeldi klavye ile oynamadım karar sende joystick öneririm
 
beyler indiricem ya zaten oyun yoktu bare bunuda denemiş olayım :) zaten bu tür oyunların aşığıyım ben
 
Oyun güzel. Klavyede ile de zevk verir ama en iyisi direksiyon ile oynama.
 
Geri
Top