FX-6300’e nasıl undervolt yaparım?

xragu

80+ Gold
Katılım
19 Ekim 2020
Mesajlar
5,335
Reaksiyon skoru
3,352
Yardima ihtiyacim var hic yapmadim islemcim cok isiniyor 3.5 ghz dan 3.0ghz yapmam lazim yardim edecek varmi?
Anakart modelim : msı ms7641
@RevDeisDou
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,900
Mesajlar
11,071,468
Üyeler
198,004
Son üye
Golimot
Geri
Top