İngiltere 2-1 Danimarka İNGİLTERE FİNALDE

lan ingiltereye bastım olmaz öyle şey aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kötü basmışsın ya. Danimarka kağıt üstünde geri planda kalsa da baya iyi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Attı sterling maç kızıştı.
 
İngilterenin pası bu arada iyiydi
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,933
Mesajlar
11,082,602
Üyeler
198,219
Son üye
somonEmekcisi
Geri
Top