İngiltere 2-1 Danimarka İNGİLTERE FİNALDE

lan ingiltereye bastım olmaz öyle şey aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kötü basmışsın ya. Danimarka kağıt üstünde geri planda kalsa da baya iyi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Attı sterling maç kızıştı.
 
İngilterenin pası bu arada iyiydi
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,226
Mesajlar
11,085,537
Üyeler
198,273
Son üye
Pickle01
   
Geri
Top