Ekran kartı
80+ Bronze
- Katılım
- 24 Mart 2020
- Mesajlar
- 525
- Reaksiyon skoru
- 303
Elimde bayadır kullanmadığım r3 2200g işlemci var termal macununu yenilerim satmadan önce garantisi yok kutusunu da bulurum sizce kaça satmalıyım 10 ağustosta koyarım ilana 500 falan az mı ideal mi