Gta 5te üstümde ufo var ?

YavuzZX

80+ Bronze
Katılım
26 Aralık 2020
Mesajlar
612
Reaksiyon skoru
274
Arkadaşlar gta online serverine girdim evimden garajıma geçer geçmez üstümde bir ufo belirdi. yani üstümde derken gökyüzünde falan değil. karakter ufonun içinde gibi görünüyor. yeni servera geçtim hala ufo üstümdeydi. kurtulamıyorum. arabaya binersem düşme animasyonuna geçiyor ama aslında yerdeyim. story moda geçince bile hala üstümdeydi ama sonra gitti yakınımda yerde duruyor şuan. fotoğrafı eklicem
 

Ekler

  • 2021.09.28-16.46_01.png
    2021.09.28-16.46_01.png
    4.2 MB · Hit: 58
Arkadaşlar gta online serverine girdim evimden garajıma geçer geçmez üstümde bir ufo belirdi. yani üstümde derken gökyüzünde falan değil. karakter ufonun içinde gibi görünüyor. yeni servera geçtim hala ufo üstümdeydi. kurtulamıyorum. arabaya binersem düşme animasyonuna geçiyor ama aslında yerdeyim. story moda geçince bile hala üstümdeydi ama sonra gitti yakınımda yerde duruyor şuan. fotoğrafı eklicem
Hileci senle uğraşıyor. Bir kere benim de kafama klozet oturtmuşlardı. Server değiştir. Bazen geçmiyor ama o zaman oyundan çık gir.
 
Gta serverlarında sıradan hile günü daha.
Millet okadar hile yapıyor 1 kere sadece para hilesi yaptım diye perma ban yedim online dan :(
 
Hileci senle uğraşıyor. Bir kere benim de kafama klozet oturtmuşlardı. Server değiştir. Bazen geçmiyor ama o zaman oyundan çık gir.
hadi onu anladım da nasıl bir psikopat story moda geçmiş insanla uğraşmaya devam eder
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,917
Mesajlar
11,071,594
Üyeler
198,007
Son üye
Davetsiz.57
Geri
Top