YavuzZX
80+ Bronze
- Katılım
- 26 Aralık 2020
- Mesajlar
- 612
- Reaksiyon skoru
- 274
Arkadaşlar gta online serverine girdim evimden garajıma geçer geçmez üstümde bir ufo belirdi. yani üstümde derken gökyüzünde falan değil. karakter ufonun içinde gibi görünüyor. yeni servera geçtim hala ufo üstümdeydi. kurtulamıyorum. arabaya binersem düşme animasyonuna geçiyor ama aslında yerdeyim. story moda geçince bile hala üstümdeydi ama sonra gitti yakınımda yerde duruyor şuan. fotoğrafı eklicem