Youtube dan baktın mı?pc özellikler ;
r3 4300 ge
8 gb ram
ya alıcam da dolar falan baya sıkıntı indirimdeyken bakiyim dedimHer türlü kaldırırda Ramin 4X2 ise çok daha yüksek fpslerde oynarsın.
Tek modül 8 ise en kısa zamanda yanına 1 tane daha 8 GB Ram eklemelisin.
X.M.P yi açmayı da unutma.
yok bakmadım şimdi bakarım teşekkür ederimYoutube dan baktın mı?
Low da kaldırır diye düşünüyorum
Reis ucretsiz dagitiyorlardiya alıcam da dolar falan baya sıkıntı indirimdeyken bakiyim dedim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
yok bakmadım şimdi bakarım teşekkür ederim
Yanlislk oldu reisram için dedim oyun için diyosan pc daha yeni geldi