CarEnthusiast
80+ Bronze
- Katılım
- 26 Aralık 2020
- Mesajlar
- 761
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 417
- İsim
- Akın Serhan Toğrul
Selamlar öncelikle 18 Eylülde sipariş verdiğim sistem 24 Eylül de elime ulaştı gerek şehir dışında olmam gerekse ev işleri sebebi ile sistemi bundan 6 gün önce 15 ekim Cuma günü kurdum fakat sorunlar bu zaman başladı
1-Sıvı soğutucu fanım dönmemekte hatta sorunu kendim bile buldum kasadan sürekli gelen bir cızırtı sesi var ve bunun sebebi sıvı soğutucudan çıkıp CPU-Fan girişine bağlı olan kablo. Kabloyu pinden çıkardığımda bu cızırtı sesi gitmekte şu an fanım sadece yarım santim dönüp geri gidiyor
2-Egzoz fanım çalışmamakta bunu kablosu ise Tuf Gt301 kasasının önündeki 3lü fanların da bağlı olduğu CHA-Fan pinine bağlı fakat kasanın önündeki 3lü fanlar dönerken egzoz fanım dönmüyor
Tüm bunları Sinerji bilgisayara 5 gündür mail yolu ile iletiyorum fakat bana dönmeyen fanları elimle durup fanı sağa sola hareket ettirmemi söylüyorlar bugün 5. Gün gerçekten yoruldum bana mail gönderdikleri saat akşam 9 dan sonra, baktım maille olmuyor arıyorum açmıyorlar ne yapmam lazım cidden biri söyleyebilir mi
Not sistem toplam 5 dakika açık kaldı ve korkudan daha fazla açık bırakamadım Biosta işlemcim 34-38 derece arasında gidip geliyordu yine de riske atmadım
Güncelleme 1 : ASUS teknik servisi aradığımda bana Tuf LC120 adlı ürünün bir tamiri olmadığını doğrudan değişim ürünü olduğu söyledi fakat ürünün distirübitörünün Penta Teknoloji olduğu eğer sinerji ile iletişim kurulamadıysa direk olarak orayla iletişime geçilebileceği söylendi ayrıca burdan Asusa iletişime teşekkürlerimi iletiyorum gerçekten benle konuşan bey elinden geldiğince yardımcı olmaya çalıştı
Şimdi Penta teknoloji ile iletişime geçmeye çalışacağım
Güncelleme 2 : Asus Rma beni Tuf Lc120 nin tamiri olmadığı için Distribütör firma olan Penta Teknolojiye iletişime geçmemi söyledi onlar da suratıma kapadı şaka gibi
Güncelleme 3 : Güncelleme 2: Penta Teknoloji benden gerekli belgeleri isteyip kargo numarası gönderdi yarın onlara bilgisayarı kargolayacağım
Güncelleme 4 : Güncelleme 3 Penta teknoloji ilk önce benden cuma günü tüm sistemi istedi bugün kargom iade olmuş aradığımda aramızda bir iletişimsizlik olduğunu sadece sıvı soğutmayı istediklerini söylediler bir kazık daha yedim şu an sistem geri iade bekliyor
NOT arkadaş istanbulda sistemi ona aldırsam o direk sinerjiye götürse olur mu
Güncelleme 5 : Az önce yurt içi kargoyu aradım madem geri iade olacak geri gelmeden arkadaşım sizden alsın dedim Penta Teknoloji buna izin vermez diyip Adanaya geri yollayacaklarını söylediler şaka gibi
Güncelleme 6 :Yurtiçi Kargodaki insaflı bir arkadaş tarafından dün arandım 'kargonuz adanaya iade mi olsun yoksa iade iptali diyelim şubeden biri gelip alsın mı' diyerek bana seçenek sundu ben de bilgisayarı tanıdığım birine aldıracağımı söyledim ve bugün de dayım bilgisayarı Sinerji bilgisayara teslim etti telefondaki arkadaşa problemleri bildirdim o da bilgisayarı arıza bölümüne göndereceklerini söylediler.
Güncelleme 7 : 1 Kasım tarihinde servis elemanı beni aradı sıkıntımın kablo çoklayıcıda olduğunu ve düzelttiğini söyledi yaklaşık 6 saat geçtikten sonra yeniden arayarak testleri yaptığını yarın kargoya verileceğini söyledi
Güncelleme 8 : 3 Kasım itibari ile sistem elime geçti hiçbir sıkıntı yok berbat müşteri servisleri beni yaklaşık olarak 1 hafta oyalamasa 1 haftada çözülecekti yine de Sinerji bilgisayarın servisine hayran kaldım bunu da söylemek isterim
Özet ve düşünceler : Sinerji çok ilginç firmasın müşteri hizmetlerine ulaşmak imkansız fakat servisin mükemmel
ŞU ANA KADAR GEÇEN GUN SAYISI:18
Not : Konuyu yükselterek son güncellememi yapıyorum
1-Sıvı soğutucu fanım dönmemekte hatta sorunu kendim bile buldum kasadan sürekli gelen bir cızırtı sesi var ve bunun sebebi sıvı soğutucudan çıkıp CPU-Fan girişine bağlı olan kablo. Kabloyu pinden çıkardığımda bu cızırtı sesi gitmekte şu an fanım sadece yarım santim dönüp geri gidiyor
2-Egzoz fanım çalışmamakta bunu kablosu ise Tuf Gt301 kasasının önündeki 3lü fanların da bağlı olduğu CHA-Fan pinine bağlı fakat kasanın önündeki 3lü fanlar dönerken egzoz fanım dönmüyor
Tüm bunları Sinerji bilgisayara 5 gündür mail yolu ile iletiyorum fakat bana dönmeyen fanları elimle durup fanı sağa sola hareket ettirmemi söylüyorlar bugün 5. Gün gerçekten yoruldum bana mail gönderdikleri saat akşam 9 dan sonra, baktım maille olmuyor arıyorum açmıyorlar ne yapmam lazım cidden biri söyleyebilir mi
Not sistem toplam 5 dakika açık kaldı ve korkudan daha fazla açık bırakamadım Biosta işlemcim 34-38 derece arasında gidip geliyordu yine de riske atmadım
Güncelleme 1 : ASUS teknik servisi aradığımda bana Tuf LC120 adlı ürünün bir tamiri olmadığını doğrudan değişim ürünü olduğu söyledi fakat ürünün distirübitörünün Penta Teknoloji olduğu eğer sinerji ile iletişim kurulamadıysa direk olarak orayla iletişime geçilebileceği söylendi ayrıca burdan Asusa iletişime teşekkürlerimi iletiyorum gerçekten benle konuşan bey elinden geldiğince yardımcı olmaya çalıştı
Şimdi Penta teknoloji ile iletişime geçmeye çalışacağım
Güncelleme 2 : Asus Rma beni Tuf Lc120 nin tamiri olmadığı için Distribütör firma olan Penta Teknolojiye iletişime geçmemi söyledi onlar da suratıma kapadı şaka gibi
Güncelleme 3 : Güncelleme 2: Penta Teknoloji benden gerekli belgeleri isteyip kargo numarası gönderdi yarın onlara bilgisayarı kargolayacağım
Güncelleme 4 : Güncelleme 3 Penta teknoloji ilk önce benden cuma günü tüm sistemi istedi bugün kargom iade olmuş aradığımda aramızda bir iletişimsizlik olduğunu sadece sıvı soğutmayı istediklerini söylediler bir kazık daha yedim şu an sistem geri iade bekliyor
NOT arkadaş istanbulda sistemi ona aldırsam o direk sinerjiye götürse olur mu
Güncelleme 5 : Az önce yurt içi kargoyu aradım madem geri iade olacak geri gelmeden arkadaşım sizden alsın dedim Penta Teknoloji buna izin vermez diyip Adanaya geri yollayacaklarını söylediler şaka gibi
Güncelleme 6 :Yurtiçi Kargodaki insaflı bir arkadaş tarafından dün arandım 'kargonuz adanaya iade mi olsun yoksa iade iptali diyelim şubeden biri gelip alsın mı' diyerek bana seçenek sundu ben de bilgisayarı tanıdığım birine aldıracağımı söyledim ve bugün de dayım bilgisayarı Sinerji bilgisayara teslim etti telefondaki arkadaşa problemleri bildirdim o da bilgisayarı arıza bölümüne göndereceklerini söylediler.
Güncelleme 7 : 1 Kasım tarihinde servis elemanı beni aradı sıkıntımın kablo çoklayıcıda olduğunu ve düzelttiğini söyledi yaklaşık 6 saat geçtikten sonra yeniden arayarak testleri yaptığını yarın kargoya verileceğini söyledi
Güncelleme 8 : 3 Kasım itibari ile sistem elime geçti hiçbir sıkıntı yok berbat müşteri servisleri beni yaklaşık olarak 1 hafta oyalamasa 1 haftada çözülecekti yine de Sinerji bilgisayarın servisine hayran kaldım bunu da söylemek isterim
Özet ve düşünceler : Sinerji çok ilginç firmasın müşteri hizmetlerine ulaşmak imkansız fakat servisin mükemmel
ŞU ANA KADAR GEÇEN GUN SAYISI:18
Not : Konuyu yükselterek son güncellememi yapıyorum
Son düzenleme: