Neler Yeni

Sinerji DA-S2 sıfır sistem arızalı ve ilgilenmiyorlar

CarEnthusiast

80+ Bronze
Katılım
26 Aralık 2020
Mesajlar
761
Dahası  
Reaksiyon skoru
417
İsim
Akın Serhan Toğrul
Selamlar öncelikle 18 Eylülde sipariş verdiğim sistem 24 Eylül de elime ulaştı gerek şehir dışında olmam gerekse ev işleri sebebi ile sistemi bundan 6 gün önce 15 ekim Cuma günü kurdum fakat sorunlar bu zaman başladı

1-Sıvı soğutucu fanım dönmemekte hatta sorunu kendim bile buldum kasadan sürekli gelen bir cızırtı sesi var ve bunun sebebi sıvı soğutucudan çıkıp CPU-Fan girişine bağlı olan kablo. Kabloyu pinden çıkardığımda bu cızırtı sesi gitmekte şu an fanım sadece yarım santim dönüp geri gidiyor

2-Egzoz fanım çalışmamakta bunu kablosu ise Tuf Gt301 kasasının önündeki 3lü fanların da bağlı olduğu CHA-Fan pinine bağlı fakat kasanın önündeki 3lü fanlar dönerken egzoz fanım dönmüyor

Tüm bunları Sinerji bilgisayara 5 gündür mail yolu ile iletiyorum fakat bana dönmeyen fanları elimle durup fanı sağa sola hareket ettirmemi söylüyorlar bugün 5. Gün gerçekten yoruldum bana mail gönderdikleri saat akşam 9 dan sonra, baktım maille olmuyor arıyorum açmıyorlar ne yapmam lazım cidden biri söyleyebilir mi

Not sistem toplam 5 dakika açık kaldı ve korkudan daha fazla açık bırakamadım Biosta işlemcim 34-38 derece arasında gidip geliyordu yine de riske atmadım
Güncelleme 1 : ASUS teknik servisi aradığımda bana Tuf LC120 adlı ürünün bir tamiri olmadığını doğrudan değişim ürünü olduğu söyledi fakat ürünün distirübitörünün Penta Teknoloji olduğu eğer sinerji ile iletişim kurulamadıysa direk olarak orayla iletişime geçilebileceği söylendi ayrıca burdan Asusa iletişime teşekkürlerimi iletiyorum gerçekten benle konuşan bey elinden geldiğince yardımcı olmaya çalıştı
Şimdi Penta teknoloji ile iletişime geçmeye çalışacağım
Güncelleme 2 : Asus Rma beni Tuf Lc120 nin tamiri olmadığı için Distribütör firma olan Penta Teknolojiye iletişime geçmemi söyledi onlar da suratıma kapadı şaka gibi
Güncelleme 3 : Güncelleme 2: Penta Teknoloji benden gerekli belgeleri isteyip kargo numarası gönderdi yarın onlara bilgisayarı kargolayacağım
Güncelleme 4 : Güncelleme 3 Penta teknoloji ilk önce benden cuma günü tüm sistemi istedi bugün kargom iade olmuş aradığımda aramızda bir iletişimsizlik olduğunu sadece sıvı soğutmayı istediklerini söylediler bir kazık daha yedim şu an sistem geri iade bekliyor
NOT arkadaş istanbulda sistemi ona aldırsam o direk sinerjiye götürse olur mu
Güncelleme 5 : Az önce yurt içi kargoyu aradım madem geri iade olacak geri gelmeden arkadaşım sizden alsın dedim Penta Teknoloji buna izin vermez diyip Adanaya geri yollayacaklarını söylediler şaka gibi
Güncelleme 6 :Yurtiçi Kargodaki insaflı bir arkadaş tarafından dün arandım 'kargonuz adanaya iade mi olsun yoksa iade iptali diyelim şubeden biri gelip alsın mı' diyerek bana seçenek sundu ben de bilgisayarı tanıdığım birine aldıracağımı söyledim ve bugün de dayım bilgisayarı Sinerji bilgisayara teslim etti telefondaki arkadaşa problemleri bildirdim o da bilgisayarı arıza bölümüne göndereceklerini söylediler.
Güncelleme 7 : 1 Kasım tarihinde servis elemanı beni aradı sıkıntımın kablo çoklayıcıda olduğunu ve düzelttiğini söyledi yaklaşık 6 saat geçtikten sonra yeniden arayarak testleri yaptığını yarın kargoya verileceğini söyledi
Güncelleme 8 : 3 Kasım itibari ile sistem elime geçti hiçbir sıkıntı yok berbat müşteri servisleri beni yaklaşık olarak 1 hafta oyalamasa 1 haftada çözülecekti yine de Sinerji bilgisayarın servisine hayran kaldım bunu da söylemek isterim
Özet ve düşünceler : Sinerji çok ilginç firmasın müşteri hizmetlerine ulaşmak imkansız fakat servisin mükemmel
ŞU ANA KADAR GEÇEN GUN SAYISI:18
Not : Konuyu yükselterek son güncellememi yapıyorum
 
Son düzenleme:

cfranko

80+ Platinum
Katılım
27 Haziran 2020
Mesajlar
18,737
En İyi Cevap
12
Dahası  
Reaksiyon skoru
28,604
Konum
intel cpu pls
İsim
cfranko
İlgilendiği Kategoriler
Memory
Sıvı soğutmayı kendin resmi yetkili servise gönder. Araya Sinerjiyi sokarsan iş çok uzar. Sen Sinerjiye verirsen Sinerji de onu yetkili servise verecek zaten
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
29,754
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
69,881
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
Maile bakanlarla telefon başındakiler ayrı dostum. Akşam 9'da telefona bakacaklarını pek sanmıyorum.

1634816975291.png
 

Furkan²

80+ Platinum
Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
10,242
Dahası  
Reaksiyon skoru
5,471
Yaş
26
Konum
İzmir
İsim
Furkan
İlgilendiği Kategoriler
Kur'an_ı Kerim - Satranç - Piano - Tenis - Anime/Manga - Klasik Müzik - Felsefe - Krunker
Sıvı soğutmayı hangi firma çıkışlıysa oraya göndereceksin, egzoz fan içinde Asus'la iletişime geç.
Ayrıca akşam 9'da insanlar evlerinde oluyorlar saat akşam 9 mesai saati dışındadır.
 

CarEnthusiast

80+ Bronze
Katılım
26 Aralık 2020
Mesajlar
761
Dahası  
Reaksiyon skoru
417
İsim
Akın Serhan Toğrul
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Maile bakanlarla telefon başındakiler ayrı dostum. Akşam 9'da telefona bakacaklarını pek sanmıyorum.

Alıntıyı görüntüle
Yok zaten onu demiyorum bana mail atan kişiler akşam saat 9 dan sonra mail atıyor görsellerde olduğu gibi fakat saat 2 den beri arıyorum müşteri hizmetlerini kimse açmıyor
Sıvı soğutmayı hangi firma çıkışlıysa oraya göndereceksin, egzoz fan içinde Asus'la iletişime geç.
Ayrıca akşam 9'da insanlar evlerinde oluyorlar saat akşam 9 mesai saati dışındadır.
Parçaların hepsi Asus İmzamda olduğu gibi yani benim şu an sinerjiyi değil direk olarak Asusu mu aramam lazım ayrıca madem 9 dan sonra mesai dışı bana niye bu saatte mail gönderiyorlar anlamış değilim
kanıt 1.PNG
kanıt 2.PNG
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
29,754
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
69,881
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
Yok zaten onu demiyorum bana mail atan kişiler akşam saat 9 dan sonra mail atıyor görsellerde olduğu gibi fakat saat 2 den beri arıyorum müşteri hizmetlerini kimse açmıyor

Parçaların hepsi Asus İmzamda olduğu gibi yani benim şu an sinerjiyi değil direk olarak Asusu mu aramam lazım ayrıca madem 9 dan sonra mesai dışı bana niye bu saatte mail gönderiyorlar anlamış değilim Alıntıyı görüntülesaatte mail gönderiyorlar anlamış deAlıntıyı görüntüleğilim
1634818224333.png
Ya konudaki cümlen hatalı ya da az önce yazdığın.
 

Furkan²

80+ Platinum
Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
10,242
Dahası  
Reaksiyon skoru
5,471
Yaş
26
Konum
İzmir
İsim
Furkan
İlgilendiği Kategoriler
Kur'an_ı Kerim - Satranç - Piano - Tenis - Anime/Manga - Klasik Müzik - Felsefe - Krunker
Yok zaten onu demiyorum bana mail atan kişiler akşam saat 9 dan sonra mail atıyor görsellerde olduğu gibi fakat saat 2 den beri arıyorum müşteri hizmetlerini kimse açmıyor

Parçaların hepsi Asus İmzamda olduğu gibi yani benim şu an sinerjiyi değil direk olarak Asusu mu aramam lazım ayrıca madem 9 dan sonra mesai dışı bana niye bu saatte mail gönderiyorlar anlamış değilim Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Asus RMA'ya gir onarım talebi oluştur.
 

CarEnthusiast

80+ Bronze
Katılım
26 Aralık 2020
Mesajlar
761
Dahası  
Reaksiyon skoru
417
İsim
Akın Serhan Toğrul
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Alıntıyı görüntüle Ya konudaki cümlen hatalı ya da az önce yazdığın.
Özür dilerim virgülün önemi
Mesaj otomatik birleştirildi:

Güncelleme ASUS teknik servisi aradığımda bana Tuf LC120 adlı ürünün bir tamiri olmadığını doğrudan değişim ürünü olduğu söyledi fakat ürünün distirübitörünün Penta Teknoloji olduğu eğer sinerji ile iletişim kurulamadıysa direk olarak orayla iletişime geçilebileceği söylendi ayrıca burdan Asusa iletişime teşekkürlerimi iletiyorum gerçekten benle konuşan bey elinden geldiğince yardımcı olmaya çalıştı
Şimdi Penta teknoloji ile iletişime geçmeye çalışacağım
 
Son düzenleme:

CarEnthusiast

80+ Bronze
Katılım
26 Aralık 2020
Mesajlar
761
Dahası  
Reaksiyon skoru
417
İsim
Akın Serhan Toğrul
Asus RMA'ya gir onarım talebi oluştur.
Asus Rma beni Tuf Lc120 nin tamiri olmadığı için Distribütör firma olan Penta Teknolojiye iletişime geçmemi söyledi onlar da suratıma kapadı şaka gibi
 

Furkan²

80+ Platinum
Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
10,242
Dahası  
Reaksiyon skoru
5,471
Yaş
26
Konum
İzmir
İsim
Furkan
İlgilendiği Kategoriler
Kur'an_ı Kerim - Satranç - Piano - Tenis - Anime/Manga - Klasik Müzik - Felsefe - Krunker
Asus Rma beni Tuf Lc120 nin tamiri olmadığı için Distribütör firma olan Penta Teknolojiye iletişime geçmemi söyledi onlar da suratıma kapadı şaka gibi
Yaparlar burası Türkiye. Senin yapman gereken Penta'ya ürün kargolamak. Mail at ya da ara süreci anlatsınlar sana.
 

CarEnthusiast

80+ Bronze
Katılım
26 Aralık 2020
Mesajlar
761
Dahası  
Reaksiyon skoru
417
İsim
Akın Serhan Toğrul
Güncelleme 2: Penta Teknoloji benden gerekli belgeleri isteyip kargo numarası gönderdi yarın onlara bilgisayarı kargolayacağım
 

CarEnthusiast

80+ Bronze
Katılım
26 Aralık 2020
Mesajlar
761
Dahası  
Reaksiyon skoru
417
İsim
Akın Serhan Toğrul
Selamlar öncelikle 18 Eylülde sipariş verdiğim sistem 24 Eylül de elime ulaştı gerek şehir dışında olmam gerekse ev işleri sebebi ile sistemi bundan 6 gün önce 15 ekim Cuma günü kurdum fakat sorunlar bu zaman başladı

1-Sıvı soğutucu fanım dönmemekte hatta sorunu kendim bile buldum kasadan sürekli gelen bir cızırtı sesi var ve bunun sebebi sıvı soğutucudan çıkıp CPU-Fan girişine bağlı olan kablo. Kabloyu pinden çıkardığımda bu cızırtı sesi gitmekte şu an fanım sadece yarım santim dönüp geri gidiyor

2-Egzoz fanım çalışmamakta bunu kablosu ise Tuf Gt301 kasasının önündeki 3lü fanların da bağlı olduğu CHA-Fan pinine bağlı fakat kasanın önündeki 3lü fanlar dönerken egzoz fanım dönmüyor

Tüm bunları Sinerji bilgisayara 5 gündür mail yolu ile iletiyorum fakat bana dönmeyen fanları elimle durup fanı sağa sola hareket ettirmemi söylüyorlar bugün 5. Gün gerçekten yoruldum bana mail gönderdikleri saat akşam 9 dan sonra, baktım maille olmuyor arıyorum açmıyorlar ne yapmam lazım cidden biri söyleyebilir mi

Not sistem toplam 5 dakika açık kaldı ve korkudan daha fazla açık bırakamadım Biosta işlemcim 34-38 derece arasında gidip geliyordu yine de riske atmadım
Güncelleme 3 Penta teknoloji ilk önce benden cuma günü tüm sistemi istedi bugün kargom iade olmuş aradığımda aramızda bir iletişimsizlik olduğunu sadece sıvı soğutmayı istediklerini söylediler bir kazık daha yedim şu an sistem geri iade bekliyor
NOT arkadaş istanbulda sistemi ona aldırsam o direk sinerjiye götürse olur mu @Furkan Furkan
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,079,486
Mesajlar
9,704,629
Üyeler
171,588
Son üye
casinosistemleri
Top Bottom