Windows 7 Garip Sorun

EFI Shell

80+ Gold
Katılım
3 Nisan 2020
Mesajlar
9,229
Reaksiyon skoru
5,455
Herkese merhaba. Bu sorun sadece Windows 7'de oluyor. Neyden kaynaklandığını bilmiyorum. Ne yapmalıyım?
Untitled.webp
 
Opera GX veya Opera Developer kullan (y)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tarayıcı ile ilgisi yok bu pencerelerde de oluyor masaüstünde de. Tek bu şekilde de olmuyor olsa onunda SS'ini ekleyeceğim.
Reis hizmetlerden masaüstü pencere hizmetini devredışı bırakmayı dene ozmn
 
Opera GX veya Opera Developer kullan (y)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Reis hizmetlerden masaüstü pencere hizmetini devredışı bırakmayı dene ozmn
Denedim fakat Aero devre dışı kalıyor sanki GPU sürücüm yüklü değilmiş gibi birde kişiselleştirmede Aero ile ilgili sorunları gider var. :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Untitled.webp
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,186
Mesajlar
11,085,123
Üyeler
198,259
Son üye
cahilsavar31
   
Geri
Top