Tarihi Geçmiş Ürün Hakkında Yaşadığım Süreç

Katılım
31 Ekim 2020
Mesajlar
1,820
Reaksiyon skoru
886
Dün kız kardeşimi cipsi alsin diye gönderdim cipsiyi getirdi normalde unuturum bakmayı fakat o an bakmak istedim ve tarihi geçmiş cipsi verdiğini gördüm doğuşçay müşteri temsilcisini aradım durumu izah ettim bana aldığınız yere iade edin diyor :) çözümü çok iyi ya ben bunu yesem zehirlensem kim verecek hesabını dediğimde ses yok her neyse ben cipsinin ön yüzündeki ve tarih yazan kısmı çektim mail ile gönderdim doğuşçayin mailine onlardan dönüş beklerken bakkalci bugün bir yere gidicektim bakkalci bana bakarmisin tarihi geçmiş ürün için beni genel müdürlük aradı sizinle görüşmek istiyor diye dedim ben zaten dün gereken bütün iletişim bilgisini verdim beni neden aramıyor diye velhasıl konuştum bölge müdürü ile haklısınız dedi bana sizler paket birakicam onu alırsınız hediyemiz size dedi sizlerle bir bardak çay icelim dedi :) çayi anlamadım beni götürüp dovecekmi :) gücü yeterse tabi ne diyorsunuz çay içeyimi
 
Doğuş grubun mevzuyla alakası yok ki. Tarihi geçmiş ürün satan market. He marketçi Doğuş gruptan ürünü tarihi geçmiş olarak aldıysa durum değişir.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bunlar hep bizi şikayet etmeyin diye. Yoksa kimse kimseye ücretsiz bir şey vermez.
Benim aldığım çoklu popkekin biri yarım çıktı diye eti bana bir koli popkek göndermeyi teklif etmişti.
 
Git git bir şey yapmaz. Benim arkadaşımda marketten süt almış. Süt bozuk çıkmış. Ve ona süt ve süt ürünlerinden oluşan bir paket hediye etmişler.
 
Git git bir şey yapmaz. Benim arkadaşımda marketten süt almış. Süt bozuk çıkmış. Ve ona süt ve süt ürünlerinden oluşan bir paket hediye etmişler.
İns bakalım :)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bana tarihi geçmiş ürün gelse satan adama sövüp ürünü atarım. Sen iyi uğraşmışsın bir cips için ha.
Bakkalci beni durdurup genel müdürlükten beni aradılar vs dedi dedim ben iletişim bilgisini verdim beni niye aramadilar sizi arıyorlar diye oda ayrı bir değişik durum :)
 
Geri
Top