Öncelikle merhaba bu forumda yeni bir kullanıcıyım itopya üzerinden yaklaşık iki hafta önce aldığım bir sistem(RX6600-İ5 11400F)oyun oynarken veya video izlerken arada belirli bir yer olmaksızın siyah çizgiler milisaniyelik ortaya çıkıp kayboluyor yeni bir bilgisayarda bunların olması içimi kuşkulandırdı şuan 22.5.1 sürümündeyim ve güncel sürüm olarak 22.5.2 görmekteyim bu sürüme geçersem sorunum çözülürmü driver kaynaklı bu gibi sorunlar gerçekleşebiliyormu monitörüm henüz yeni oyunlarda bir fps düşmesi yaşamıyorum fps değerlerim stabil ve ekran kartı sıcaklık değerlerim yükte 56 dereceleri geçmiyor