Sohbet edelim dostlar

Enisu0

80+
Katılım
18 Ağustos 2022
Mesajlar
143
Reaksiyon skoru
35
Öncelikle herkese merhabalar,nasılsınız iyi misiniz? Biraz konuşmaya ihtiyacım var gibi.Yeşil forumdan geliyorum bu kadar iki yüzlü kullanıcısı olan bir forum yok,sorsan hepsi çok iyi insan ama bir kişi derdini anlatınca yaptıkları tek şey dalga geçip,gülmek.Moderatörler zaten eleştiri katiyen kabul etmiyor.Burada yeniyim umarım burdan kullanıcılae daha iyi insanlardır ve moderatörler bir nebze de olsa eleştri kabul ederler 🙃
 
Öncelikle herkese merhabalar,nasılsınız iyi misiniz? Biraz konuşmaya ihtiyacım var gibi.Yeşil forumdan geliyorum bu kadar iki yüzlü kullanıcısı olan bir forum yok,sorsan hepsi çok iyi insan ama bir kişi derdini anlatınca yaptıkları tek şey dalga geçip,gülmek.Moderatörler zaten eleştiri katiyen kabul etmiyor.Burada yeniyim umarım burdan kullanıcılae daha iyi insanlardır ve moderatörler bir nebze de olsa eleştri kabul ederler 🙃
Hoşgeldin de kuralları okusaydın önce keşke.
 
Konu açmak yerine profilden sohbet ediyoruz biz burada.
Yeniyim,bilmiyordum.Bir sonraki bu içeriğe benzer konumda öyle yaparım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İyi gibiyim,ekonomi ülke durumu gibi şeyler biraz yoruyor ama olacak o kadar :(
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Dostum burada başka forumun muhabbetini yapmaya gerek yok, konuşacaksan eğitim durumundan, havadan sudan, ülkenin durumundan ve Margot Robbie hakkında konuşabiliriz.
Anladım,Margot Robbie sevmiyorum diye ban yeme olasılığım kaç bu arada 😀
 
Öncelikle herkese merhabalar,nasılsınız iyi misiniz? Biraz konuşmaya ihtiyacım var gibi.Yeşil forumdan geliyorum bu kadar iki yüzlü kullanıcısı olan bir forum yok,sorsan hepsi çok iyi insan ama bir kişi derdini anlatınca yaptıkları tek şey dalga geçip,gülmek.Moderatörler zaten eleştiri katiyen kabul etmiyor.Burada yeniyim umarım burdan kullanıcılae daha iyi insanlardır ve moderatörler bir nebze de olsa eleştri kabul ederler 🙃
Yeşil forum hangisi ya?
 
Öncelikle herkese merhabalar,nasılsınız iyi misiniz? Biraz konuşmaya ihtiyacım var gibi.Yeşil forumdan geliyorum bu kadar iki yüzlü kullanıcısı olan bir forum yok,sorsan hepsi çok iyi insan ama bir kişi derdini anlatınca yaptıkları tek şey dalga geçip,gülmek.Moderatörler zaten eleştiri katiyen kabul etmiyor.Burada yeniyim umarım burdan kullanıcılae daha iyi insanlardır ve moderatörler bir nebze de olsa eleştri kabul ederler 🙃
başka forumları dahil etmesek güzel olur
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,080
Mesajlar
11,083,969
Üyeler
198,234
Son üye
yildiz.
Geri
Top