Egemengnz2121
80+ Bronze
- Katılım
- 4 Eylül 2022
- Mesajlar
- 828
- Reaksiyon skoru
- 206
Bu ışık yanıyor ve od yazıyor sorun nedir
redditte bu başlıkta monitörünü 30 sn fişten gpudan çekmeni ve daha sonra tekrar takmanı söylüyor böyle düzelmişAlıntıyı görüntüle
Bu ışık yanıyor ve od yazıyor sorun nedir
redditte bu başlıkta monitörünü 30 sn fişten gpudan çekmeni ve daha sonra tekrar takmanı söylüyor böyle düzelmişAlıntıyı görüntüle
Bu ışık yanıyor ve od yazıyor sorun nedir
Teşekkürler olduredditte bu başlıkta monitörünü 30 sn fişten gpudan çekmeni ve daha sonra tekrar takmanı söylüyor böyle düzelmiş
mutlu oldum kardeşim rica ederimTeşekkürler oldu