500-600 TL klavye önerisi

Kırıldım valla. 600 liralık modelde yay sesi var mı?
benim kullandığım modelde yay sesi yok buda yeni çıkan bir model aynı parçalar mevcut sanmıyorum olacağını. İnceleme videosu varsa bakabilirsiniz. Yay sesi yaşadğınız bi klavyeniz varsa modlama yapmanızı tavisye ederim. En azından altına pamuk koyarak.
 
En iyisi membran koyup geçeyim ya 😅.
Bu arada mizar kullandınız sanırım, mizarda yay sesi var mıydı?
evet bazı gateron switchler üretime bağlı yapabiliyor kendi mizarlarimda yellowda yokken Brown larda yay sesi vardı bazı switchlerde
 
@VERUS klavyeler hakkında bilgin yok hayatın boyunca sadece rampage kullanmışsin burda boş yorum yapma
 
Ben durgod Brown da yaşadım soğudum ya o riske giremeyeyim en iyisi teşekkür ederim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kullandınız mı?
Evet şuan bende gk30 combo seti var onu kullanıyorum. Mekanik hisli diye geçiyor ama mekanik değil. Öyle ahım şahım bişey değil ama malzeme kalitesini beğendim. Aydınlatması da yeterli hoş
 
Ben durgod Brown da yaşadım soğudum ya o riske giremeyeyim en iyisi teşekkür ederim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kullandınız mı?
durgod Brown bile cherry Mx Brown kullanıyor öyle düşün bu arkadaşın attığı dandik rampageler nasıl yay sesi çıkartır aklın durur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

durgod Brown bile cherry Mx Brown kullanıyor öyle düşün bu arkadaşın attığı dandik rampageler nasıl yay sesi çıkartır aklın durur
sen en iyisi membran tercih et kafan rahat olsun hyperxin de membran bir klavyesi var öneririm
 
Geri
Top