Emre Zengin
Moderatör
- Katılım
- 22 Nisan 2021
- Mesajlar
- 18,774
- En İyi Cevap
- 18
Dahası
Gönder iadeye. Göndermeden önce bundan önce kullandığın SSD'yi takıp bir dene. Hiçbir sorun yaşamazsan %100 M2 SSD'nin bozuk.Aynısı oldu yine
Gönder iadeye. Göndermeden önce bundan önce kullandığın SSD'yi takıp bir dene. Hiçbir sorun yaşamazsan %100 M2 SSD'nin bozuk.Aynısı oldu yine
Önceden kullandığım SSD yi denedim çalışıyordu yeni SSD aldım o da çalışıyordu. iade talebiyle arızalı olduğu için servise gönderdiğim üründe arıza tespit edilemediğini söyleyerek geri gönderiyorlar Cayma hakkı süresi içerisinde ürünü göndermiş olmama rağmen servisin uygun görmediğini söylüyorlar. ürün geldikten sonramı THH ye başvuru yapmak mantıklı yoksa hemen yapayım mı?Gönder iadeye. Göndermeden önce bundan önce kullandığın SSD'yi takıp bir dene. Hiçbir sorun yaşamazsan %100 M2 SSD'nin bozuk.
Ürün olmadan başvuru yapılmıyor diye biliyorum. Ürünün gelmesini bekle.Önceden kullandığım SSD yi denedim çalışıyordu yeni SSD aldım o da çalışıyordu. iade talebiyle arızalı olduğu için servise gönderdiğim üründe arıza tespit edilemediğini söyleyerek geri gönderiyorlar Cayma hakkı süresi içerisinde ürünü göndermiş olmama rağmen servisin uygun görmediğini söylüyorlar. ürün geldikten sonramı THH ye başvuru yapmak mantıklı yoksa hemen yapayım mı?