Drop sorunu yaşıyorum

Furyy

80+ Bronze
Katılım
15 Aralık 2020
Mesajlar
1,543
Reaksiyon skoru
441
arkadaşlar sistemim imzamda daha bugün geldi sistem ancak oyunlarda ve masaüstünde drop yaşıyorum bunun sebebi monitör olabilirmi çünkü 60 hz eski bir monitöre vga dönüştürücüsüyle bağlı yardım ederseniz sevinirm.
 
Driverları falan kurdun mu? Afterburner ile değerleri atabilir misin?
 
Afterburner ile oyun içinden değerleri yolla. Muhtemelen yanlış sürücüyü kurdun
Pubg ultra ayarlarda bazen işlemci kullanımı ekran kartı kullanımından düşük oluyor birden düşüyor ekran kartı kullanımı
Afterburner ile oyun içinden değerleri yolla. Muhtemelen yanlış sürücüyü kurdun
hocam şu an atamıyorum ama işlemci kullanımı %30 u ekran kartı %50 yi geçmiyor sıcaklık ise ikiside 60 derece
 
PUBG ultra ayarlarda bazen işlemci kullanımı ekran kartı kullanımından düşük oluyor birden düşüyor ekran kartı kullanımı

hocam şu an atamıyorum ama işlemci kullanımı %30 u ekran kartı %50 yi geçmiyor sıcaklık ise ikiside 60 derece
Normal şartlarda o kartı rahatlıkla besler 5600 aynı ikiliyi kullanıyorum pubgnin optimizasyonunda bir sorun vardır belki. Başka oyunlarda denedin mi?
 
Normal şartlarda o kartı rahatlıkla besler 5600 aynı ikiliyi kullanıyorum pubgnin optimizasyonunda bir sorun vardır belki. Başka oyunlarda denedin mi?
Yani masaüstünde de sorun yaşıyorum niye ise ekran kartı ve işlemci kullanımı çok düşük pubg ultrada bile
 
Nasıl yapabilirim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,199
Mesajlar
11,085,217
Üyeler
198,262
Son üye
avustrall
   
Geri
Top