Neden bu kadar ucuz?

En fazla gülebilirsin zaten gül sorun yok :d Ne kadar meraklısınız millete üslupsuz davranmaya
kral kasmaya gerek yok. yd yazmışlar zaten görmemişsin arkadaşta normal bi şekilde "başlıkta zaten yazıyor yd diye" demiş üslupsuz konuşan sensin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Benim yok da senin olabilir "dostum" gecenin vaktinde insanlık hali olabilecek bir şey hakkında adam gibi yanıt vermeyi deneyebilirsin. Kocaman yazmışlar demek yerine.
kocaman demek, hakaret ya da üslupsuzluk mu oldu :D
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,826
Mesajlar
11,071,010
Üyeler
197,991
Son üye
noktalı virgül
Geri
Top