Yardım Monitör ghosting sorunu

hocam şöyle diyim
mouse u hızlıca kaydırın arkasından gölge gibi bir şey gelecek hani siz atmışsınız ya ufoları
o ufolardan 5 tane görüyosunuz gölge şeklinde ips panel olsa sadece 1 tane olurdu
Alıntıyı görüntüle
bakın burda arkasından gelen gölgesi varya o olmazdı ips panel olsa 1 orda sadece ufoyu görürdünüz gölgesini görmezdiniz
uzun süreli kullanımda gözü ağrıtır ghosting
Teşekkürler ozmn iade ediyorum monitörü herkesin cevapları için teşekkür ederim
 
Teşekkürler ozmn iade ediyorum monitörü herkesin cevapları için teşekkür ederim
yeni aldıysanız tabi ki de iade edin hocam
Fotoğrafta tam belli olmamış ama sanırım aldığınız casperin 200hz monitörü değil mi?
o zaten tam bir ghosting canavarı
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,897
Mesajlar
11,082,290
Üyeler
198,212
Son üye
Beratcxn
Geri
Top