- Katılım
- 18 Şubat 2021
- Mesajlar
- 3,702
- Reaksiyon skoru
- 1,494
İndirim adı altında m2 ssd aldım. Fakat dram olmadığını öğrenince iade ettim. Kargoya çoktan verildiği için müşteri hizmetleriyle konuştum. Aynı şekilde kargodan almadan iade edebilirsiniz dedi. Araya bayram vs. girdi. Kargo geldiği gibi iade istedim. 27 Nisan'da ellerine geri iade ulaştı. Fakat hala bir işlem yapılmadı. Pazar gününü ve 1 mayıs'ı hesaba katmazsak 4 gündür iade işlemi yapmıyorlar. Müşteri hizmetlerini aradığımda iade birimine aktarıcaz diyiyorlar. İki saniye çalıyor ve telefon yüzüme kapanıyor. Kapandığını söylüyorum müsait değillerdir diyiyorlar. Sabahtan beri kafayı yedirtecekler. Bildiğin başlarından atmaya çalışıyorlar. Kötü olan elimde üründe yok ne yapacağımı bilmiyorum. Biraz daha uğraştırırsalar tüketici hakem heyetine başvuracağım. Siz böyle bir durum yaşadınız mı ? Daha etkili olacak bir yöntem var mı süreci ilerletmek için ? İllaha Üsküdar mağazasına gitmem ve rezillik çıkarmam mı lazım çözemiyorum. Amazon dışında alışveriş yapmayacağım vallahi yeter.
Bu arada indirim adı üstünde ürün satıyorlar. İndirim bittikten sonra ürünün fiyatının 1tl düşmesi de ayrı ironik : P
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Bu arada indirim adı üstünde ürün satıyorlar. İndirim bittikten sonra ürünün fiyatının 1tl düşmesi de ayrı ironik : P
Son düzenleme: