🔥İndirim 🔥HepsiBurada İndirimleri🔥

Sistemi dizmemiş olsaydım bi tane H610M-A çekerdim.
 
Ben nays ile aldım. A bu fiyatlara gelmez bir daha bence. 3 tane ARGB var. H610m ama olsun 12400f ile iş görür.
Aynen güzel ikili olurlar. R5 5600 aldım zamanında 🤣
İntel 12-13. Nesil dizecekler değerlendirsin.
Bu arada i5 13400F e yeterli olur mu bu anakart?
 
1 ve 2.'nin fiyatları mükemmel, diğerleri pahalı.
 
gece gece nasıl farkediyon sürekli geziyon mu cidden
 
Bi mouse indirime gelse efsane olur
 
gece gece nasıl farkediyon sürekli geziyon mu cidden
Bakıyorum ara ara ufak bir ışık gördüm mü devamını getiriyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Daha var indirimler konuyu genel yapıyorum. Eklerim bölüm bölüm.
 
Geçen Pc hocası vatan hazır sistemi aldım. Msi h610m e ile geliyor. Ama ilk karttaki çift m2 ve argb özelliği aklımı kurcaladı. Çeksem bir tane msi'yi satabilir miyim ki?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bakıyorum ara ara ufak bir ışık gördüm mü devamını getiriyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Daha var indirimler konuyu genel yapıyorum. Eklerim bölüm bölüm.
Sıvı soğutucu var mı?
 
hepsiburada nays ile ödeme yapıcam fakat ödeme ekranında hepsipay dışında ödeme imkanı yok mu?
 
Benim de naysla ilk alışverişim, naysa para attım, nays kart bilgilerini girip alışveriş yaptım. 3 gün sonra %10nu geri yatıyor değil mi. Ekstra bir şey yapmam gerekiyor mu
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,061
Mesajlar
11,083,818
Üyeler
198,231
Son üye
Albiyikmisizzmsmms
Geri
Top