Hala kullanıyorum yok 2 güne bozulur yok su olur bu olur dediler almadan önce. Taş gibi kullanıyorum hala hiçbir sıkıntısı yok ama suan fiyat nasıl bilmiyorum alınır mı. Monitör güzel ama
kral bu monitorunun stand yeri ayarlanabiliniyor mu yukari veya asagi dogru? birde monitor'un renkleri, parlakligi kontrast ve renk doyum oranlari vs nasilHala kullanıyorum yok 2 güne bozulur yok su olur bu olur dediler almadan önce. Taş gibi kullanıyorum hala hiçbir sıkıntısı yok ama suan fiyat nasıl bilmiyorum alınır mı. Monitör güzel ama
birde ışık sizmasi ve kenarlari siyahmis tam boyutlanmiyomus kaplamiyomus ekranin yan kenarlarini diyolar. monitorun fotograf cekebilir misin kralHala kullanıyorum yok 2 güne bozulur yok su olur bu olur dediler almadan önce. Taş gibi kullanıyorum hala hiçbir sıkıntısı yok ama suan fiyat nasıl bilmiyorum alınır mı. Monitör güzel ama
Stand yok reis ayarlama vs. mevcut değil. Sadece olduğu yerde monitörün kafasını aşağı yukarı yapabiliyorsun. Renk leri güzel monitörün kendi hazır renkleri var ben beğeniyorum.kral bu monitorunun stand yeri ayarlanabiliniyor mu yukari veya asagi dogru? birde monitor'un renkleri, parlakligi kontrast ve renk doyum oranlari vs nasil
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
birde ışık sizmasi ve kenarlari siyahmis tam boyutlanmiyomus kaplamiyomus ekranin yan kenarlarini diyolar. monitorun fotograf cekebilir misin kral