Gamepower GPR24C1MS144 24"

https://forum.donanimarsivi.com/konu/1280-TL'ye-aldigim-gamepower-gp24-monitoer-geldi.190253/
Hala kullanıyorum yok 2 güne bozulur yok su olur bu olur dediler almadan önce. Taş gibi kullanıyorum hala hiçbir sıkıntısı yok ama suan fiyat nasıl bilmiyorum alınır mı. Monitör güzel ama
 
Hala kullanıyorum yok 2 güne bozulur yok su olur bu olur dediler almadan önce. Taş gibi kullanıyorum hala hiçbir sıkıntısı yok ama suan fiyat nasıl bilmiyorum alınır mı. Monitör güzel ama
Hala kullanıyorum yok 2 güne bozulur yok su olur bu olur dediler almadan önce. Taş gibi kullanıyorum hala hiçbir sıkıntısı yok ama suan fiyat nasıl bilmiyorum alınır mı. Monitör güzel ama
kral bu monitorunun stand yeri ayarlanabiliniyor mu yukari veya asagi dogru? birde monitor'un renkleri, parlakligi kontrast ve renk doyum oranlari vs nasil
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hala kullanıyorum yok 2 güne bozulur yok su olur bu olur dediler almadan önce. Taş gibi kullanıyorum hala hiçbir sıkıntısı yok ama suan fiyat nasıl bilmiyorum alınır mı. Monitör güzel ama
birde ışık sizmasi ve kenarlari siyahmis tam boyutlanmiyomus kaplamiyomus ekranin yan kenarlarini diyolar. monitorun fotograf cekebilir misin kral
 
Son düzenleme:
kral bu monitorunun stand yeri ayarlanabiliniyor mu yukari veya asagi dogru? birde monitor'un renkleri, parlakligi kontrast ve renk doyum oranlari vs nasil
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Stand yok reis ayarlama vs. mevcut değil. Sadece olduğu yerde monitörün kafasını aşağı yukarı yapabiliyorsun. Renk leri güzel monitörün kendi hazır renkleri var ben beğeniyorum.
birde ışık sizmasi ve kenarlari siyahmis tam boyutlanmiyomus kaplamiyomus ekranin yan kenarlarini diyolar. monitorun fotograf cekebilir misin kral

Evet siyah ekranda ışık sızması mevcut film felan izlerken siyah ekranda belli ediyor kendini.
Kenarlarıda siyah evet oda doğru çerçeveye sıfır değil ekran. çerçeve boyutu kadar bir siyah lık var etrafında
İşteyim şuan eve gidince unutmassam atarım fotoğraf
 
Geri
Top