nike kyrie flytrap 5 kullanan biri varsa düşüncelerini söyleyebilir mi?

said™

80+
Katılım
30 Ocak 2022
Mesajlar
108
Reaksiyon skoru
18
günlük kullanım için almayo düşünüyorum ama malzeme kalitesi ve rahatlık konusundan emin değilim
 
Sebo göndür patlatmıştı o ayakkabıyı. Yan taraflarından.
Kyrie flytrap ara model bir ayakkabı çok kaliteli değil. Sebo göndür profesyonel seviyede bir basketbolcu. Bir kaç maçta ayakkabıyı patlaması normal. Normal seviyede kullanıcı için fena olmayan ayakkabı bizler kolay kolay ayakkabıyı patlatamayız.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

izledim videoları sanırım precision 6 alacağım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


her ne kadar kyrie flytrap in tasarımı daha güzel olsa da
Bütçe nedir
 
Kyrie flytrap ara model bir ayakkabı çok kaliteli değil. Sebo göndür profesyonel seviyede bir basketbolcu. Bir kaç maçta ayakkabıyı patlaması normal. Normal seviyede kullanıcı için fena olmayan ayakkabı bizler kolay kolay ayakkabıyı patlatamayız.
Sebo zaten gerçek hayattan tanıdığım birisi. Dediğiniz gibi patlatması çok normal. Fakat ayakkabı diğer ayakkabılara göre daha kalitesiz o anlamı vermek istedim. Her ayakkabı rahat rahat profesyonel ortamda olsa da patlamaz. Hatta patlamasının en büyük sebebi ayakkabının kalitesiz olmasından daha çok yan taraflarının meshe benzer bir yapıda olması.
 
Sebo zaten gerçek hayattan tanıdığım birisi. Dediğiniz gibi patlatması çok normal. Fakat ayakkabı diğer ayakkabılara göre daha kalitesiz o anlamı vermek istedim. Her ayakkabı rahat rahat profesyonel ortamda olsa da patlamaz. Hatta patlamasının en büyük sebebi ayakkabının kalitesiz olmasından daha çok yan taraflarının meshe benzer bir yapıda olması.
Aynen kaliteli ayakkabı değil alacak arkadaşa önermem.
 
Kyrie flytrap ara model bir ayakkabı çok kaliteli değil. Sebo göndür profesyonel seviyede bir basketbolcu. Bir kaç maçta ayakkabıyı patlaması normal. Normal seviyede kullanıcı için fena olmayan ayakkabı bizler kolay kolay ayakkabıyı patlatamayız.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bütçe nedir
2000tl idi ama precision 6 aldım
 
Geri
Top