Sebo göndür ve Basketbol anatomisi incelemesini yaptı onlardan izleyebilirsin.günlük kullanım için almayo düşünüyorum ama malzeme kalitesi ve rahatlık konusundan emin değilim
izledim videoları sanırım precision 6 alacağımSebo göndür ve Basketbol anatomisi incelemesini yaptı onlardan izleyebilirsin.
her ne kadar kyrie flytrap in tasarımı daha güzel olsa daizledim videoları sanırım precision 6 alacağım
Sebo göndür patlatmıştı o ayakkabıyı. Yan taraflarından.Sebo göndür ve Basketbol anatomisi incelemesini yaptı onlardan izleyebilirsin.
Kyrie flytrap ara model bir ayakkabı çok kaliteli değil. Sebo göndür profesyonel seviyede bir basketbolcu. Bir kaç maçta ayakkabıyı patlaması normal. Normal seviyede kullanıcı için fena olmayan ayakkabı bizler kolay kolay ayakkabıyı patlatamayız.Sebo göndür patlatmıştı o ayakkabıyı. Yan taraflarından.
Bütçe nedirizledim videoları sanırım precision 6 alacağım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
her ne kadar kyrie flytrap in tasarımı daha güzel olsa da
Sebo zaten gerçek hayattan tanıdığım birisi. Dediğiniz gibi patlatması çok normal. Fakat ayakkabı diğer ayakkabılara göre daha kalitesiz o anlamı vermek istedim. Her ayakkabı rahat rahat profesyonel ortamda olsa da patlamaz. Hatta patlamasının en büyük sebebi ayakkabının kalitesiz olmasından daha çok yan taraflarının meshe benzer bir yapıda olması.Kyrie flytrap ara model bir ayakkabı çok kaliteli değil. Sebo göndür profesyonel seviyede bir basketbolcu. Bir kaç maçta ayakkabıyı patlaması normal. Normal seviyede kullanıcı için fena olmayan ayakkabı bizler kolay kolay ayakkabıyı patlatamayız.
Aynen kaliteli ayakkabı değil alacak arkadaşa önermem.Sebo zaten gerçek hayattan tanıdığım birisi. Dediğiniz gibi patlatması çok normal. Fakat ayakkabı diğer ayakkabılara göre daha kalitesiz o anlamı vermek istedim. Her ayakkabı rahat rahat profesyonel ortamda olsa da patlamaz. Hatta patlamasının en büyük sebebi ayakkabının kalitesiz olmasından daha çok yan taraflarının meshe benzer bir yapıda olması.
2000tl idi ama precision 6 aldımKyrie flytrap ara model bir ayakkabı çok kaliteli değil. Sebo göndür profesyonel seviyede bir basketbolcu. Bir kaç maçta ayakkabıyı patlaması normal. Normal seviyede kullanıcı için fena olmayan ayakkabı bizler kolay kolay ayakkabıyı patlatamayız.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Bütçe nedir
H.o2000tl idi ama precision 6 aldım
teşekkürler
Hayırlı olsun.2000tl idi ama precision 6 aldım
teşekkürlerHayırlı olsun.