Monitörümdekiler ölü pixel mi sıkışmış pixel mi

Katılım
5 Haziran 2023
Mesajlar
75
Reaksiyon skoru
17
Arkadaşlar 2 gün önce yeni bir monitör satın aldım ve aldığım monitörde ölü pixel testinde sadece siyah renkte gözüken bu noktalardan var. 6 adet kadar yüksek bir miktarda hemde. İnternetten araştırdığıma göre sıkışmış pixeller düzelebiliyormuş düşünceniz nelerdirbunlar ölü pixel mi yoksa sıkışmış pixel mi ve bir çözümü var mı?
WhatsApp Image 2023-07-05 at 16.21.14.jpeg
WhatsApp Image 2023-07-05 at 16.21.13.jpeg
WhatsApp Image 2023-07-05 at 16.21.14 (1).jpeg
 
Hocam galiba sıkışmış piksel.İnternette zamanla geçer diyor ama siz daha kullanmadan bu sorun oluşmuş yerinizde olsam iade ederim
 
bir süre düzeltmeye çalışacağım baktım gelişme yok yarın iade edeceğim. Teşekkürler
 
Ben olsam süreyi çok geçirmeden iade ederim çok bariz belli
 
Hangi satıcıdan ve hangi modeli aldınız hocam, link bırakabilir misin, alacaklar arkadaş ona göre dikkat eder en azından.
 
Ben olsam süreyi çok geçirmeden iade ederim çok bariz belli
evet ve geçecek gibi değiller şimdiden vazgeçtim kutusuna koydum yarın sabah geri iade edeceğim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hangi satıcıdan ve hangi modeli aldınız hocam, link bırakabilir misin, alacaklar arkadaş ona göre dikkat eder en azından.
Twisted minds tm272qe modeli arkadaşlar çiçeksepetinden aldım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kumar oynadım ve ilk günden başımı ağrıttı. İade edip 3 4 tl üstüne koyup asus yada aoc gibi kaliteli bir şeyler alacağım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yada bilmiyorum benim mi şanssızlığım çok fazla alan olmuş monitörü. Forumlarda dolaşıyordum ve böyle bir şeyle karşılaşan birilerini hiç görmedim.
 
evet ve geçecek gibi değiller şimdiden vazgeçtim kutusuna koydum yarın sabah geri iade edeceğim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Twisted minds tm272qe modeli arkadaşlar çiçeksepetinden aldım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kumar oynadım ve ilk günden başımı ağrıttı. İade edip 3 4 TL üstüne koyup asus yada aoc gibi kaliteli bir şeyler alacağım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yada bilmiyorum benim mi şanssızlığım çok fazla alan olmuş monitörü. Forumlarda dolaşıyordum ve böyle bir şeyle karşılaşan birilerini hiç görmedim.
Hocam açıkçası başka bir monitör alsanız yine başınıza gelebilir ama bu kadarda olmazdı diye düşünüyorum, bana outlet ürünü size itelemişler gibi geldi, başka monitör düşünürseniz seçenekler var, öneri yaparım.
 
Hocam açıkçası başka bir monitör alsanız yine başınıza gelebilir ama bu kadarda olmazdı diye düşünüyorum, bana outlet ürünü size itelemişler gibi geldi, başka monitör düşünürseniz seçenekler var, öneri yaparım.
aralarında en fiyat performans olarak gördüğün hangisi peki bu monitörlerden
 
aralarında en fiyat performans olarak gördüğün hangisi peki bu monitörlerden
Aoc hocam, Adobe RGB Desteği var, sRGB Desteği var, DCI-P3 Desteği var, NTSC (CIE 1931) Desteği var, bunların hepsi bir arada kolay kolay olmaz, tabi ben kağıt üstünde konuşuyorum, bu modeli alıp kullanan pek yok onun için araştırdığınız da pek sonuç bulamayacaksınız, ama aoc'un diğer modellerini kullananlar çok memnun genelde, ben aoc markasına güvenirim üzmez, 123 ppı 23.8 inçte 123 PPI piksel yoğunluğu fazla, görüntü olarak size iyi gelecek, sonra f/p olarak hp geliyor, ama bu modeli de pek kullanan yok onun için endişelenebilirsiniz rtingse göre iyi görünüyor.
sonra asus vg27aq1a geliyor, bunun trde kullanıcısı fazla ve geneli memnun, bunu düşünebilirsiniz, diğerleri biraz daha pahalı ama mesela lg markası'da iyidir kullanıcıları genelde över.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

m27q ve g27q rtings detaylı incelemesi mevcut bunlarda iyi gözüküyor.
 
detaylı anlatımın için çok teşekür ederim dostum yorumlarını dikkate alacağım
 
ölü pixel yanmaz bu sıkışmış pixeldir
bencede iade yada değişim iste
 
evet ve geçecek gibi değiller şimdiden vazgeçtim kutusuna koydum yarın sabah geri iade edeceğim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Twisted minds tm272qe modeli arkadaşlar çiçeksepetinden aldım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kumar oynadım ve ilk günden başımı ağrıttı. İade edip 3 4 TL üstüne koyup asus yada aoc gibi kaliteli bir şeyler alacağım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yada bilmiyorum benim mi şanssızlığım çok fazla alan olmuş monitörü. Forumlarda dolaşıyordum ve böyle bir şeyle karşılaşan birilerini hiç görmedim.
Valla kardeşim monitör işi şans işi MSI monitör aldım 2k ücreti fazla şansa 4 tane çıktı geride almadılar o şekilde 2.el olarak sattım.2.ciye LG aldım onda çıkmadı şans çok korkuyorum monitör değiştirmeye
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,258
Mesajlar
11,075,259
Üyeler
198,087
Son üye
Clementine
Geri
Top