Yardım Sıvı soğutmam Hakkında.

Katılım
22 Mart 2023
Mesajlar
53
Reaksiyon skoru
7
Merhabalar arkadaşlar. Elimde MSI MAG p360 sıvı soğutma var. Anakartımda MSI x670e tomahawk wifi. Am5 desteği var diye aldım ama içinden çıkan aparatlarda büyük parçalar çıktı . Bunu nasıl düzeltebilirim. Sıvı soğutmayı alalı 4 ay oluyor ama yeni açmıştım içini.
 

Ekler

  • IMG-20230909-WA0007.jpeg
    IMG-20230909-WA0007.jpeg
    2.3 MB · Hit: 57
Merhabalar arkadaşlar. Elimde MSI MAG p360 sıvı soğutma var. Anakartımda MSI x670e tomahawk wifi. Am5 desteği var diye aldım ama içinden çıkan aparatlarda büyük parçalar çıktı . Bunu nasıl düzeltebilirim. Sıvı soğutmayı alalı 4 ay oluyor ama yeni açmıştım içini.
yıllardır vatandan alışveriş yapıyorum bu anakart kutularını niye bana tertemiz göndermiyorlar anlamıyorum vallaha konudan bağımsız bunu yazıyorum kusura bakma
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,373
Mesajlar
11,066,096
Üyeler
197,885
Son üye
gokaysevinc
Geri
Top