Neden RTX 20 ve RTX 30 serisinde DLSS 3 yok benim düşüncem.

RoyPien09

80+ Bronze
Katılım
9 Mayıs 2023
Mesajlar
832
Reaksiyon skoru
307
Şimdi beni bu dediklerim için linçleyecekler ama ben gene de diyeceğim. DLSS 3 ve frame generation RTX 20 ve RTX 30 Serisin'de yok herkes dedi'ki yok RTX 30'de olan çekirdekler karşılamıyor yok güçsüz bu tamamen size inandırılan ve sizin inandığınız şey benim değil, ben burada mühendis gibi açıklama'da yapamam ama emin olun mühendis olsam sizi ikna ederim.

Aynı NVIDIA'nın size DLSS 3 şöyle çalışıyor kardeşim bakın RTX 20 ve 30 serisinde çalışmamasını sağlayan şu, hahahah ben gülerim buna herkes inanmak istediğine inanır. Şimdi RTX 30 serisinde ve RTX 20 serisnde lafta bu DLSS 3 ve Fg'nin çalışmasını sağlayan tensör çekirdekleri Bunlar'da da var bunca zaman herkes DLSS 2 yok donanım ile çalışıyor yok bilmem ne dediler hepsi ve insanların sağdan soldan duydukları şeyler. DLSS 2 madem donanım üzerine çalışıyordu'da neden zamanın'da görüntü kötüydü donanım olan bir şeyin görüntüsü veya verdiği rakip firmanın verdiği yazılım değerleri ve FPS değerleri ile aynı olur mu olmaz.

Hatta neden AMD FSR 3.0 ve kare oluşturmayı bütün kartlara sunuyor çünkü adamlar öyle olmadığını biliyor Kendileri'de dediler ''biz bu özellikleri en son ekran kartı azsayı da alabilen insanlar için yapmıyacağız herkes için yapacağız.'' Zamanında zamanında g-syng monitörler'e NVIDIA sadece donanım gerekiyor yazılım ile yapamıyorsunuz diyordu AMD yazılım ile yapınca r dönüşü yaptılar gidin araştırına doğru mu değil mi tamam eski kartlarda stabil çalışmayabilir ama gene bunu getirecekler bu forumda kim 10 FPS daha + alsa kartır kimse bedavaya fazladan FPS vermez.
Daha çok gelişmiş daha çok kaliteli olur, sonra bunu yazılım ile geliştirdiler ve DLSS 3 çıkardılar daha az görüntü kaybı daha iyi sonuç bunu gene yazılım ile yaptılar donanım ile değil tamam Bura'da çekirdeği kullandılar ama neden RTX 30 Serisn'de kullanmadılar şimdi gelelim neden DLSS 3 ve frame generation RTX 20 ve 30 Serisin'de bilerek mi yok.

RTX 30 serisinden örenk vereceğim şimdi sayıları sallıyorum ama bu çekrdekler her iki Tarafta'da var şimdi diğelim RTX 3060 Ti'da 150 tane tensör çekirdeği var 3. nesil hani lafta RTX 40'de fg için donanım gerektiren çekirdekler bunlar RTX 4060 Ti 120 tane var gerçek'de öyle daha az 2 ekran kartı arasında bu çekirdekler ve 4. nesil bunlar tamam RTX 30 serisini tensör çekirdeği daha güçsüz olabilir RTX 40 serisinde daha güçlü olabilir ama sonuç'ta aynı çekirdek bunlar nasıl bir işlemci 12. nesil ile 13 nesil arasında Az'da olsa rakibine göre fark var mı var gidip de bunları baştan yapmıyorlar ya aynı şeyi geliştirip önümüze sunuyorlar Burada'da aynı mantık var

3. nesil RTX 30 Serisin'de olan tensör çekirdekleri ile RTX 40 serisinde olan tensör çekirdekleri daha gelişmişi baştan yapılmışı değil ki yeni bir çığır açaçak bir yenilik değil ki sadece daha gelişmişi RTX 3060 Ti'de DLSS 3 ve fg olsaydı gider 40 FPS verirdi açıkken RTX 4060 Ti'da 60 FPS 70 FPS verirdi güçlü daha çok FPS gelişmiş daha çok FPS yani demek istediğim tamamen bilerek sırf RTX 40 serisini sattırmak için yapılmış bir şey NVIDIA her zaman bencil bir önceki nesili düşünmeyen bir firma istediğiniz kadar savunun ve donanım var deyin tamamen uydurma AMD'yi de savunmuyorum onları da Allah bildiği gibi yaptım kaplumbağa gibiler.


eminim tam anlatamasam da aklınızda takılan bir şey varsa sorun
Ayrıca benim gibi bir nevi düşünen varsa lütfen katılıyorum yazabilir.
Sırf zamanın'da DLSS 3 çıkmadan önce kaç kişi gidip RTX 30 serisi kart aldı bunu Kendiniz'de görmüşüüzdür Okyunlar'da da var


Belki ben saçmalıyorum ama size'de garip gelmiyor mu arkadaşlar bu durum DLSS 2.5 RTX 30 serisinde varken Neden DLSS 3 yok bırak Frame Generation'u DLSS 3 diyorum sadece ben fanboy değilim ama ölümüne nvidia kullanan arkadaşlar her zaman bu firma'dan kazık yemeye devam edecek belki amd'de ileride öyle olur allah bilir.
 
Son düzenleme:
Şimdi beni bu dediklerim için linçleyecekler ama ben gene de diyeceğim. DLSS 3 ve frame generation RTX 20 ve RTX 30 Serisin'de yok herkes dedi'ki yok RTX 30'de olan çekirdekler karşılamıyor yok güçsüz bu tamamen size inandırılan ve sizin inandığınız şey benim değil, ben burada mühendis gibi açıklama'da yapamam ama emin olun mühendis olsam sizi ikna ederim.

Aynı NVIDIA'nın size DLSS 3 şöyle çalışıyor kardeşim bakın RTX 20 ve 30 serisinde çalışmamasını sağlayan şu, hahahah ben gülerim buna herkes inanmak istediğine inanır. Şimdi RTX 30 serisinde ve RTX 20 serisnde lafta bu DLSS 3 ve Fg'nin çalışmasını sağlayan tensör çekirdekleri Bunlar'da da var bunca zaman herkes DLSS 2 yok donanım ile çalışıyor yok bilmem ne dediler hepsi uydurma ve insanların sağdan soldan duydukları şeyler. DLSS 2 madem donanım üzerine çalışıyordu'da neden zamanın'da görüntü kötüydü donanım olan bir şeyin görüntüsü veya verdiği rakip firmanın verdiği yazılım değerleri ve FPS değerleri ile aynı olur mu olmaz.

Hatta neden AMD FSR 3.0 ve kare oluşturmayı bütün kartlara sunuyor çünkü adamlar öyle olmadığını biliyor Kendileri'de dediler ''biz bu özellikleri en son ekran kartı azsayı da alabilen insanlar için yapmıyacağız herkes için yapacağız.'' Zamanında zamanında g-syng monitörler'e NVIDIA sadece donanım gerekiyor yazılım ile yapamıyorsunuz diyordu AMD yazılım ile yapınca r dönüşü yaptılar gidin araştırına doğru mu değil mi tamam eski kartlarda stabil çalışmayabilir ama gene bunu getirecekler bu forumda kim 10 FPS daha + alsa kartır kimse bedavaya fazladan FPS vermez.
Daha çok gelişmiş daha çok kaliteli olur, sonra bunu yazılım ile geliştirdiler ve DLSS 3 çıkardılar daha az görüntü kaybı daha iyi sonuç bunu gene yazılım ile yaptılar donanım ile değil tamam Bura'da çekirdeği kullandılar ama neden RTX 30 Serisn'de kullanmadılar şimdi gelelim neden DLSS 3 ve frame generation RTX 20 ve 30 Serisin'de bilerek mi yok.

RTX 30 serisinden örenk vereceğim şimdi sayıları sallıyorum ama bu çekrdekler her iki Tarafta'da var şimdi diğelim RTX 3060 Ti'da 150 tane tensör çekirdeği var 3. nesil hani lafta RTX 40'de fg için donanım gerektiren çekirdekler bunlar RTX 4060 Ti 120 tane var gerçek'de öyle daha az 2 ekran kartı arasında bu çekirdekler ve 4. nesil bunlar tamam RTX 30 serisini tensör çekirdeği daha güçsüz olabilir RTX 40 serisinde daha güçlü olabilir ama sonuç'ta aynı çekirdek bunlar nasıl bir işlemci 12. nesil ile 13 nesil arasında Az'da olsa rakibine göre fark var mı var gidip de bunları baştan yapmıyorlar ya aynı şeyi geliştirip önümüze sunuyorlar Burada'da aynı mantık var

3. nesil RTX 30 Serisin'de olan tensör çekirdekleri ile RTX 40 serisinde olan tensör çekirdekleri daha gelişmişi baştan yapılmışı değil ki yeni bir çığır açaçak bir yenilik değil ki sadece daha gelişmişi RTX 3060 Ti'de DLSS 3 ve fg olsaydı gider 40 FPS verirdi açıkken RTX 4060 Ti'da 60 FPS 70 FPS verirdi güçlü daha çok FPS gelişmiş daha çok FPS yani demek istediğim tamamen bilerek sırf RTX 40 serisini sattırmak için yapılmış bir şey NVIDIA her zaman bencil bir önceki nesili düşünmeyen bir firma istediğiniz kadar savunun ve donanım var deyin tamamen uydurma AMD'yi de savunmuyorum onları da Allah bildiği gibi yaptım kaplumbağa gibiler.


eminim tam anlatamasam da aklınızda takılan bir şey varsa sorun
Ayrıca benim gibi bir nevi düşünen varsa lütfen katılıyorum yazabilir.
Sırf zamanın'da DLSS 3 çıkmadan önce kaç kişi gidip RTX 30 serisi kart aldı bunu Kendiniz'de görmüşüüzdür Okyunlar'da da var


Belki ben saçmalıyorum ama size'de garip gelmiyor mu arkadaşlar bu durum DLSS 2.5 RTX 30 serisinde varken Neden DLSS 3 yok bırak Frame Generation'u DLSS 3 diyorum sadece ben fanboy değilim ama ölümüne nvidia kullanan arkadaşlar her zaman bu firma'dan kazık yemeye devam edecek belki amd'de ileride öyle olur allah bilir.
DLSS 2.5 Değil 3.5 ve bunun var olma sebebi normal dlss'i geliştirip sunmak ama NVIDIA bi hata yapıp kare oluşturmayı dlss 3.0 diye tanıttığı için o yüzden 3.5 ismi almak zorunda kaldı ve kafa karıştırıcı oldu bilmeyenler için.
 
@zerolite bana açıklarmısın nasıl çalışıyor bu teknoloji ve neden sadece rtx 40 serisinde var gülüyon ya
 
DLSS 2.5 Değil 3.5 ve bunun var olma sebebi normal dlss'i geliştirip sunmak ama NVIDIA bi hata yapıp kare oluşturmayı dlss 3.0 diye tanıttığı için o yüzden 3.5 ismi almak zorunda kaldı ve kafa karıştırıcı oldu bilmeyenler için.
DLSS 2.5 Sürümü'de var dostum bakmanı öneririm DLSS 3.5'den ben bahsetmedim. sen hiç anlamamışsın dostum ben DLSS 3.5'den bahsetmiyorum ben eskiye giderek'den o zamanlar'dan bahsediyorum DLSS 3.0 duyurulunca DLSS 3.5 mi vardı 2 si ayrı şeyler
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam açıklanmış bilgilere bana göre yalan bilgiler diyip kafandan uydurmuşsun neyini açıklayayım :D
DLSS 3.5'i millet DLSS 3 ve fg anladı bu doğru ama ben bundan hiç bahsetmedim.
 
Vay be nasıl çözdün olayı
 
Hocam açıklanmış bilgilere bana göre yalan bilgiler diyip kafandan uydurmuşsun neyini açıklayayım :D
tamam sen kafandan uydurmuşşun diyorsun ben bir mantığa göre hareket edip söyledim sen söyle madeem gülünce vardır bir bildiğin demek'ki
 
DLSS 2.5 Sürümü'de var dostum bakmanı öneririm DLSS 3.5'den ben bahsetmedim. sen hiç anlamamışsın dostum ben DLSS 3.5'den bahsetmiyorum ben eskiye giderek'den o zamanlar'dan bahsediyorum DLSS 3.0 duyurulunca DLSS 3.5 mi vardı 2 si ayrı şeyler
Senin demek istediğini anladım, sen diyorsun ki neden 2000 ve 3000 serisinde DLSS 3.0 yok. Bunun sebebi de kartlarda fiziksel bir parça ile kare oluşturması. Sen buna palavra demişsin. Neye dayanarak demişsin onu anlamadım sadece. DLSS 3.0'ı kullanamama sebebi temelinde bu fiziksel parçadır yazılımsal olarak evet DLSS'in yine aynı teknolojisini kullanıyor. NVIDIA'nın olayı da budur donanımı yazılım ile mükemmel kullanır.
 
Senin demek istediğini anladım, sen diyorsun ki neden 2000 ve 3000 serisinde DLSS 3.0 yok. Bunun sebebi de kartlarda fiziksel bir parça ile kare oluşturması. Sen buna palavra demişsin. Neye dayanarak demişsin onu anlamadım sadece. DLSS 3.0'ı kullanamama sebebi temelinde bu fiziksel parçadır yazılımsal olarak evet DLSS'in yine aynı teknolojisini kullanıyor.
Ya dostum yanlış anlama ben şuna dayanarak diyorum bu donaanımlar eski kartlarda'Da var ama gelişmiş değil gelişmiş olmaması açamıyacağı anlamına gelmiyor Neden amd fsr 3 ve kare oluşturmayı tüm kartlara sunuyor o zaman benim demek istediğim bunun bilerek diğer serilere getirilmediği özet tam bu farklı sonuç çıkartma lütfen
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Vay be nasıl çözdün olayı
Sen anlat dostum dinliyorum bilgin var'ki böyle konuştun
 
Ya dostum yanlış anlama ben şuna dayanarak diyorum bu donaanımlar eski kartlarda'Da var ama gelişmiş değil gelişmiş olmaması açamıyacağı anlamına gelmiyor Neden amd fsr 3 ve kare oluşturmayı tüm kartlara sunuyor o zaman benim emek istediğim bunun bilerek diğer serilere getirilmediği özet tam bu farklı sonuç çıkartma lütfen
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Sen anlat dostum dinliyorum bilgin var'ki böyle konutun
FSR 3 sadece bir yazılım çünkü, sen nasıl ki şuanda RTX kartların hepsinde 3.5 kullanabiliyorsun o da ondan ibaret. NVIDIA burada yanlış isimlendirme yaptı DLSS 3 değilde direkt olarak kare oluşturma dese daha yardımcı olabilirdi. DLSS 3 temelinde yazılım değildir ekstra eklenen donanımı yazılım ile destekler ve ortaya kare oluşturma teknolojisi çıkar. Bunu donanımla yapar yazılımla değil, ama yazılımdan destek alır.
 
Senin demek istediğini anladım, sen diyorsun ki neden 2000 ve 3000 serisinde DLSS 3.0 yok. Bunun sebebi de kartlarda fiziksel bir parça ile kare oluşturması. Sen buna palavra demişsin. Neye dayanarak demişsin onu anlamadım sadece. DLSS 3.0'ı kullanamama sebebi temelinde bu fiziksel parçadır yazılımsal olarak evet DLSS'in yine aynı teknolojisini kullanıyor. NVIDIA'nın olayı da budur donanımı yazılım ile mükemmel kullanır.
FSR 3 ve Frame Generation gelince mesela amd'de tensör çekirdeği yeni donanım vs yok yeni kartlar'da beki bu 2 kat fps'yi nerden vermeyi düşünüyor havadan mı
 
Ne yapalım kanka sen büyük oyunu çözdün ama Nvidia'yı mı basalım CEO'ya darbemi yapalım?
 
FSR 3 ve Frame Generation gelince mesela amd'de tensör çekirdeği yeni donanım vs yok yeni kartlar'da beki bu 2 kat fps'yi nerden vermeyi düşünüyor havadan mı
FSR 3 bir oyunlara eklensin o zaman konuşuruz onu, amd şuan ne çıkarsa oyunu çamur yapmaktan başka bir şey yapamadı maalesef. tamamen hem kalite hem fps arttıran bir teknoloji gördüğümüzde konuşuruz şuan NVIDIA bu konu da AMD'den çok üstün.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Senr
Geri
Top